پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پرچم چهاردانگه همواره بالاست!

1

سید روح الله شجاعی کیاسری در صفحه خود در فضای مجازی نوشت:

قطعی اینترنت، کسب و کار خیلی‌هارو مختل کرد. در مازندران اما همزمان با این اتفاقات شاهد برپایی نمایشگاه مطبوعات بودیم و از اونجایی‌ که شرایط ارسال و دریافت اطلاعات خیلی سخت بود به خودم استراحت دادم و کار صفحه‌آرایی رو گذاشتم کنار در عوض تجربه تازه‌ای رو به دست آوردم و با چند تا از مسئولین از نزدیک گفت‌وگو کردم.

من یک چهاردانگه‌ای‌ هستم و این مدت بیشترین حضورم در غرفه پایگاه‌ خبری چهاردانگه‌نیوز‌ سپری کردم.

بچه‌های خوب و سالمی که بدون کمترین حاشیه به کار خطیر اطلاع‌رسانی مشغولند و از کمترین امکانات برخوردارند، ولی با انگیزه مثال‌زدنی‌ در چند سال اخیر بارها از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد مورد تقدیر قرار گرفتند و در کلاس یک پایگاه خبری منطقه‌ای با جغرافیای‌ محدود، موفق عمل کردند.

یادمون نرفته در بحران زباله تنها پایگاه خبری بود که در این زمینه خوراک تهیه می‌کرد و سایر رسانه‌های استان از اون استفاده می‌کردند.

حالا اگر این ۴۶۰ رسانه دارای مجوز و ان تعداد رسانه‌های مجازی و صفحات اینستا یکم به خودشون بیان و در موقعیت‌های‌ مختلف ضمن رعایت اصول و قواعد کار رسانه‌ای توانمندی‌ها رو در کنار کم و کاستی اطلاع‌رسانی‌ کنند شاهد رشد و شکوفایی در بخش‌های مختلف خواهیم بود.

دستکم مسئول حواسش هست که داره چیکار می‌کنه، البته اینجور که گفتم اگر بشه چی می‌شه!

به هر شکل خواستم بگم سایت چهاردانگه در نمایشگاه امسال قوی‌تر‌ از خیلی از مدعی‌ها عمل کرد.

حضور مستمر، امکانات تصویری کامل، مصاحبه‌هایی داغ و فضایی‌ ساده و صمیمی.

یک مسوولی وقتی بهش گفتیم بیا حرف بزن گفت اینجا اصلا کجا هست؟ خب بنده خدا تازه از استان بغلی‌ اومده و خبر نداشت ولی برام جالب بود که همه با احترام از چهاردانگه حرف زدن.

از نماینده ولی‌فقیه تا استاندار و فرماندار و فلان مدیرکل زن.

اما من از اونجایی که به دوستان قول داده بودم خودم رو آماده کرده بودم‌ برای تولید یکسری محتوی گرافیکی که با قطعی اینترنت امکانش فراهم نشد. اما در عوض کنار همکارا حاضر بودم.

یکسری از رفقای مجازی هم که صفحه‌ام در اینستا رو دنبال می‌کردن به ما اظهار لطف می‌کردن و فهمیدیم که آدم مهمی هستیم!!

گوشه کنار البته متلک‌های هم می‌پروندن و بعضی‌ها زیرچشمی تعقیب‌مون می‌کردن!

به هر شکل نمایشگاه در مدت یک هفته برگزاری برای من و دوستان چهاردانگه فرصتی رو فراهم آورد تا موضوع زباله رو بار دیگه به مسئولین یادآور بشیم خصوصا شهردار مرکز استان و فرماندار که دیگه من رو کامل می‌شناسه و مثل ماجرای تامین‌اجتماعی از کنارم رد نمی‌شه!

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    ممنون از لطف و ارادت جنابعالی درمورد چهاردانگه وهچنین در مورد بلای خانه مان سوز زباله که عواقب ان در چند سال اینده مشخص میشه درهر حال اگه گوش شنوایی باشه این مسولین درحد صحبت وعکس وگزارشند ممنون ازز حمات جنابعالی وهمکاران شما در سایت بین الملل چهاردانگه خدا قوت یا علی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.