پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پروژه های مسکن مهر ۵ شهرستان مازندران پیشرفت ۹۰ درصدی دارد

0

به گزارش خبرنگار مهر، کامران اصغری عصر چهارشنبه در بازدید از پروژه مسکن مهر ۶ شهرستان رامسر با بیان اینکه مسکن مهر ۶ رامسر در ۱۱۲ واحد توسط پیمانکار در حال اجرا است، افزود: در این پروژه دو بلوک همزمان در حال ساخت بوده که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و یک بلوک ۵۶ واحدی در هفته دولت سال جاری بهره برداری می‌شود.

وی دیگر پروژه‌های استان مازندران را پروژه سارویه ساری، مسکن مهر آمل و نکا، محمود آباد و بابلسر عنوان کرد و افزود: ۹۰ درصد پروژه‌ها به اتمام رسید و پروژه سارویه ساری با دو هزار و ۸۰۰ واحد تا پایان شهریور سال جاری افتتاح می‌شود.

اصغری گفت: با توجه به عدم تمکن مالی تعاونی‌ها با پیگیری استاندار مازندران و نمایندگان مجلس تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی به ۴۰ میلیون تومان افزایش یافت و در حوزه زیر ساختی آب و فاضلاب استان مازندران، برق بانک‌های عاملیت پرداختی وام مسکن مهر فعالیت خوبی داشتند.

وی افزود: برای پرداخت وام بانک‌ها را به نوعی مجاب می‌کنیم تا آخرین مرحله آن را با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها پرداخت کنند.

اصغری خاطر نشان کرد: در وضعیت کرونا ۲۶ هزار نفر جهت دریافت بیمه بیکاری ثبت نام کردند که دستورالعمل پرداخت صادر و در هفته آینده اجرایی خواهد شد.

وی گفت: پرداخت تسهیلات کارت اعتبار اضطراری برای ۶ دسته شغلی که در وضعیت کرونا نتوانستند فعالیت داشته باشند وام دو میلیونی پرداخت می‌شود و برای بازنشستگان هفت میلیون و بازنشستگان تأمین اجتماعی دو میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: به مشاغل خانگی در سال ۹۷ مبلغ ۳۲ میلیارد تومان وام پرداخت شد که در وضعیت کرونا تولید ماسک و.. عملکرد خوبی داشتند.

کد خبر 4907457
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.