پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پروژه مهر مدارس مازندران از قائمشهر آغاز شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، مدیر ل آموزش و پرورش مازندران در این آیین از مدیران مدارس استان خواست تا در طول اجرای پروژه مهر از ورود افراد غیرمسئول و بدون مجوز به مدارسجلوگیری کنند.

عسگری نیکزاد گفت: همه ما در مجموعه آموزش و پرورش امانتدار مردم هستیم. این امانت گرانبهاتر و سنگین تر است و بنا بر این باید برای حفظ آن تحت هر شرایطی از ورود افراد بدون مجوز به مدارس جلوگیری کنیم.

وی افزود: در گذشته سوابقی وجود داشت که افرادی تحت عناوین مختلف همچون آموزشی، ورزشی و غیره به مدارس ورود پیدا می کردند که شایسته مدرسه نیست و مدیران مدارس باید هوشمندانه عمل کرده و از ورود این افراد غیرمسئول و بدون مجوز به مدارس جلوگیری کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اینکه در پروژه مهر عواملی همچون ساماندهی نیروی انسانی، زیباسازی فضای مدارس بسیار مهم است، گفت: به پاس زحمات همه مدیران مدارس در شهرستان ها، ما سه سال متوالی رتبه ۱۰۰ را در پروژه مهر مازندران کسب کردیم.

پروژه مهر از سال ۹۳ در مدارس کشور به اجرا گذاشته شد تا در طول فصل تابستان و تعطیلی مدارس، نواقص و کمبودهای این محیط آموزشی بر طرف و محیط شاد و با نشاط برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید فراهم شود.

اجرای پروژه مهر از ماه تیر آغاز می شود و تا نیمه اول شهریور ادامه می یابد.

همچنین در زنگ پروژه مهر از علیرضا یوسفی قهرمان وزنه برداری جهان تجلیل به عمل آمد.

۷۳۳۴/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.