پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پایان هفته‌ای دیگر بدون محدودیت ترافیکی در مازندران

0


علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد تردد روان خودروها در تمامی محورهای مازندران هستیم.

وی با اشاره به اینکه پایان هفته جاری محدودیت در دستور کار پلیس نیست، افزود: تنها محدودیت در دستور کار پلیس محدودیت‌های کرونایی است.

رئیس پلیس راه مازندران به نگرانی در ارتباط با احتمال ریزش و سقوط بهمن در محورهای مازندران اشاره کرد و یادآور شد: باتوجه به افزایش محسوس دمای هوا طی پایان هفته جاری احتمال ریزش و سقوط بهمن به‌ویژه در کوهستان‌های استان بالا است.

این مسوول خاطرنشان کرد: باتوجه به این شرایط  تاکید پلیس به همه رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری به‌ویژه در کوهستان‌های مازندران است.

قدمی به اعلام اینکه اجرای محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد، : از آغاز اجرای این طرح یعنی از یکم آذر ماه تاکنون بیش از ۷۸ هزار و ۲۰۰ خودرو برگشت و بیش از ۳۹هزار و ۸۰۰ خودرو جریمه شدند.

وی در پایان با هشدار نسبت به تصادفات عابران پیاده در مازندران، بیان کرد: عابران پیاده و هم رانندگان به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

 /۸۶۰۳۴/ع




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.