پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وزیر کشور از نیروگاه زباله سوز بازدید کرد

در سفر یک روزه هیئت دولت به مازندران؛

احمد وحیدی وزیر کشور بعدازظهر امروز جمعه از نیروگاه 450 تنی زباله سوز ساری بازدید کرد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایلنا احمد وحیدی وزیر کشور در جریان سفر یک روزه هئیت دولت به مازندران، بعدازظهر روز جمعه به همراه، مهدی جمالی نژاد معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور غلامرضا شریعتی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، رضا علیخانی معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار مازندران و جواد طالبی شهردار ساری از نیروگاه زباله‌سوز مرکز استان بازدید کرد.

وحیدی در این بازدید پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری را مهم ترین پروژه زیست محیطی شهرداری ساری عنوان کرد که می‌تواند گام بزرگی برای پیشگیری از آلاینده‌های زیست‌محیطی و تضمین سلامت مردم مرکز استان باشد.

وی علت تاخیر اجرای این پروژه را کم‌کاری پیمانکار قبلی این پروژه دانست و افزود: هم‌اکنون عملیات اجرایی آن بر عهده بسیج سازندگی قرار گرفت؛ مقرر شد با تامین اعتبار از سوی دولت در چند ماه آینده عملیات اجرایی این پروژه را به سرانجام برسانند.

وزیر کشور گفت: نیروگاه زباله‌سوز ساری علاوه بر رفع مشکل زباله مرکز استان می‌تواند مشکل زباله‌های اطراف ساری را هم برطرف کند.

وی افزود: ما نیز تلاش می‌کنیم تا اعتبارات لازم را به این پروژه مهم در مرکز استان لحاظ کنیم و مجریان این پروژه نیز در زمان تعیین‌شده آن را به اتمام برسانند.

جواد طالبی شهردار ساری نیز در ادامه بر لزوم فراهم کردن زیرساخت‌های موردنیاز برای تکمیل و بهره‌برداری این نیروگاه تاکید کرد و گفت: ساخت این نیروگاه با پیگیری‌های صورت گرفته روند رو به رشد به خود گرفته و در صورت تزریق اعتبار طبق زمان‌بندی مشخص آن را به پایان می رسانیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.