پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هوای مازندران خنک می شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، همانطور که از ابتدای هفته جاری پیش بینی شد که هوای مازندران طی این هفته گرم و در اواسط هفته این گرمای هوا بیشتر می شود مازنی ها هفته ای گرم را پشت سر گذاشتند به طوریکه گرمای هوا در روز گذشته در برخی نقاط به ۳۵ درجه سانتی گراد رسیده بود.

بیشترین درجه هوای مازندران برای روز گذشته در ایستگاههای هواشناسی دشت ناز ساری و گلوگاه با ۳۵ درجه سانتی گراد ثبت شده است.

برای بقیه ایستگاههای هواشناسی استان دمای بالای ۳۲ درجه سانتی گراد ثبت شد و تنها ایستگاههای مناطق کوهستانی آلاشت، بلده، سیاه بیشه و کیاسر دمای هوای زیر ۳۰ درجه ای داشتند.

پیش بینی هواشناسی مازندران نشان می دهد که از امروز پنجشنبه تا روز شنبه هفته آینده این گرمای هوا به سمت اندکی خنکی می رود و هوای استان در مناطق جلگه ای تا ۲ درجه و در مناطق کوهستانی تا چهار درجه کاهش می یابد.

براساس بولتن پیش بینی این اداره کل، امروز تا روز شنبه هوای مازندران صاف تا قسمتی ابری همراه با کاهش دما است به طوریکه بیشترین دما در این روزها حدود ۳۳ درجه پیش بینی شده است.

همچنین هواشناسی مازندران افزایش ابر، وزش باد و در ارتفاعات رگبار و رعد و برق را برای بعدازظهرها امروز تا روز شنبه هفته پیش رو پیش بینی کرد.

از روز شنبه با تغییر شرایط جوی، افزایش نسبی دما در مازندران رخ می دهد و دما به ۳۵ درجه خواهد رسید.

هوای امروز ساری، مرکز مازندران صاف تا نیمه ابری است و کمینه و بیشینه دمای ۲۶ و ۳۵ درجه سانتی گراد برای این شهر پیش بینی شد.

۲۰۹۶/‏۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.