پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هوای مازندران بارانی و سرد می‌شود

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نفوذ سامانه سرد بارشی را طی روزهای پایانی هفته جاری و تداوم آن را تا اوایل هفته آینده در آسمان استان نشان می‌دهد.

0
 
خبرگزاری فارس: هوای مازندران بارانی و سرد می‌شود

 به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، نوربخش داداشی مدیر کل هواشناسی استان مازندران، اظهار کرد: تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نفوذ سامانه سرد بارشی را طی روزهای پایانی هفته جاری و تداوم آن را تا اوایل هفته آینده در آسمان مازندران نشان می‌دهد.

 

وی با بیان اینکه این بارش‌ها امشب و فردا در آسمان استان عمدتا به‌صورت پراکنده است، بیان کرد: با توجه به شکل‌گیری جریانات دریا به خشکی در روزهای پنج‌شنبه هفت و جمعه هشتم آبان‎‌ماه امسال بارش گسترده‌تر می‌شود.

 

مدیرکل هواشناسی مازندران تصریح کرد: از اواخر روز جمعه با تقویت جریانات سرد و مرطوب شمالی به‌تدریج بر مقدار بارندگی‌ها افزوده شده، به‌طوری‌ که روزهای شنبه و یک‌شنبه شاهد بارش قابل ملاحظه باران، بارش برف در ارتفاعات، کاهش محسوس دما و وزش باد نسبتا شدید در استان هستیم.

 

داداشی با اشاره به اینکه این بارش‌ها با شدت کمتر روز دوشنبه در آسمان مازندران ادامه دارد، افزود: طی این مدت با توجه به وقوع بارش‌های قابل ملاحظه آب‌گرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

 

وی در پایان گفت: همچنین طی این مدت وضعیت دریای خزر نیز به صورت مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.