پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هشدار بخشدار چهاردانگه به خوش‌نشینان و مسافران

مهندس ستاری بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز گفت: با توجه به بارش برف در آخر هفته از تمام خوش نشینان و مسافران می‌خواهم به چهاردانگه سفر نداشته باشند تا برای خود و دستگاه‌های خدمات رسان ایجاد مشکل نکنند.

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز،کارشناس هواشناسی مازندران گفت: جریان‌های شمالی از بعدازظهر چهارشنبه دراستان تقویت می‌شود و شاهد وزش باد شدید، کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات و دامنه‌ها و مه گرفتگی در جاده‌های کوهستانی خواهیم بود.

حمیدی با اشاره به کاهش محسوس دما از صبح پنج شنبه در استان گفت: احتمال بارش برف از بعدازظهر پنج شنبه تا صبح جمعه در مناطق جلگه‌ای پیش بینی می‌شود.
در همین راستا، مهندس ستاری بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز گفت: با توجه به بارش برف در آخر هفته از تمام خوش نشینان و مسافران می‌خواهم به چهاردانگه سفر نداشته باشند تا برای خود و دستگاه‌های خدمات رسان ایجاد مشکل نکنند.
وی افزود، خوشبختانه بومیان با شرایط منطقه سازگار هستند و خودشان را با شرایط پیش آمده وفق می‌دهند، و در بارشبرف قبلی به هیچ عنوان با بومیان ساکن مشکلی نداشتیم اما کسانی که برای تفریح  یا به صورت خوش نشین در بخش حضور پیدا می‌کنند،  در چنین مواقع برای دستگاه های خدمات رسان زحمت ایجاد کرده و خدمات رسانی به نیازمندان واقعی را با مشکل مواجه می‌کنند.
مسئول سیاسی بخش اظهارداشت: تمام دستگاه‌های مستقر در بخش برای مواجه با شرایط اضطراری باید آمده باشند و کوتاهی از هیچ دستگاهی برای خدمات رسانی به مردم قابل پذیرش نیست.
ستاری در ادامه گفت: مسافران در پایان هفته، از سفر غیر ضروری به بخش پرهیز نمایند و در صورت ضرورت با زنجیر چرخ، لباس گرم و مواد غذایی و سوخت کافی به همراه داشته باشند و با رعایت کامل مقررات  رانندگی نمایند.
بخشدار چهاردانگه با هشدار به کسانی که برای برف بازی و تفریح در بخش حضور پیدا می‌کنند، گفت: در بارش برف قبلی در شرایط بسیار سخت حاکم بر منطقه شاهد این بودیم ، عده ای بدون توجه به وضع موجود برای تفرج به منطقه سفر کردند و برای خودشان و دستگاه های خدمات رسان کار را دشوار کردند. تا عادی شدن شرایط  به هیچ عنوان شهروندان برای تفرج زمسانی به بخش چهاردانگه سفر نکنند.
وی با اشاره به کاهش دما و استقرار هوای سرد در منطقه، از اهالی فهیم بخش چهاردانگه خواست در مصرف گاز حداکثر صرفه جویی را داشته باشند تا مواجه با قطعی گاز نشوند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.