پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نیازمند سردار سلیمانی ها در عرصه جنگ رسانه ای هستیم

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت اله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر سه شنبه در نشست صمیمی با اصحاب و مدیران رسانه استان نقش افکار عمومی را به عنوان قوی‌ترین کانون قدرت را بسیار مشهود دانست و گفت: وجود رسانه فقط اختصاص به زمان ما ندارد و پیامبر گرامی اسلامی یک رسانه به شمار می‌رود.

وی با اظهار اینکه پیامبر اسلام یک شبکه گسترده رسانه‌ای را ایجاد کرده است، ادامه داد: بعد حقوقی رسانه بسیار مهم است زیرا افکار عمومی کانون قدرت و اقتدار به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه رسانه باید زمین بازی خود را تعریف کند و از بازی کردن در زمین دشمن پرهیز کند، افزود: نظام اسلامی ۴۰ سال پرچمدار یک نهضت ملی، منطقه‌ای و جهانی شده است و امروز دشمنان و استکبار جهانی نسبت به موجودیت خود احساس خطر می‌کنند و با تمام توان برابر ما ایستادند.

امام جمعه ساری با تاکید ابزار رسانه را باید در مسیر انقلاب و ارزش‌های اسلامی به کار گیریم، تصریح کرد: مردم نیز باید سواد رسانه‌ای بهتری داشته باشند و استفاده از رسانه‌ها نیازمند آموزش‌های خاصی است و رسانه‌ها نیز برای ارتقای سطح سواد رسانه‌ای مردم برنامه ریزی کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه رسانه‌ها باید احساس مسئولیت داشته باشند، یادآور شد: گرچه ابزار و تجهیزات رسانه‌ای ما مقابل دشمن قابل توجه نیست و برخی به بهانه کمبود مسائل مالی و تجهیزات در حال تعطیلی است.

وی با بیان اینکه در عرصه رسانه و جنگ رسانه‌ای نیازمند سردار سلیمانی‌ها هستیم که اسوه مقاومت باشند و به مردم درس مقاومت دهند، افزود: باید دستاوردهای انقلاب را به مردم تبیین کرد.

حجت الاسلام روح اله اسدی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه با بیان اینکه جبهه انقلاب اسلامی مبتنی بر عدالت است، اظهار داشت: یکی از کارهایی که انجام شد، ایجاد ساختار مشخصی برای دفتر و تشکیل کارگروه‌های تخصصی بوده است.

وی با بیان اینکه اگر قرار باشد جبهه متحد و منسجم رسانه‌ای را در استان رقم بزنیم، باید برنامه مشترک داشته باشیم، گفت: فضای حاکم در رسانه باید متحد شود تا بتوانیم کار بزرگی را برای استان رقم زنیم.

وی با عنوان اینکه فصل نوینی از فعالیت رسانه‌ای را باید ایجاد کنیم، بر لزوم تقویت جریان‌های انقلابی در استان تاکید کرد.

کد خبر 4985397
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.