پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نشست مدیرکل امور روستایی استانداری با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای دهستان پشتکوه

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، ‌نشست مشترک مدیرکل امور روستایی استانداری و بخشدار چهاردانگه با دهیاران و برخی شوراهای اسلامی روستاهای دهستان پشتکوه انجام شد.
عا‌دل الندانی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه افزود: نشست مشترک دکتر غلامی مدیرکل امور روستایی استانداری و مهندس ستاری بخشدار چهاردانگه با دهیاران و برخی شوراهای اسلامی روستاهای دهستان به میزبانی روستای کردمیر صورت گرفت.
وی ادامه داد: این نشست با محوریت بررسی و پیشنهادات در جهت رفع برخی مشکلات در حوزه دهیاری ها و توسعه اشتغال روستایی این دهستان انجام شد.
الندانی در ادامه ضمن اشاره به این موضوع که امروز خودکفایی در حوزه ی دهیاری ها با نگاه توسعه اشتغال در روستا می تواند عامل بسیار سازنده در جهت رفع بسیاری از مشکلات در روستاها شود؛ می توانیم با چشم اندازی نه چندان دور شاهد مهاجرت معکوس از شهر به روستاها باشیم.
الندانی ضمن قدردانی از مدیرکل امور روستایی استان به جهت نگاه ویژه ایشان در حوزه توسعه پایدار اشتغال روستایی افزود: ‌دهیاران و مسئولین روستاها با مطالبه گری صحیح و همت جهادی خود می توانند گام های موثرتری را در جهت توسعه روستاهای خود در همه حوزه ها بردارند.
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در پایان اشاره کرد: امام جمعه محترم بخش، مجموعه سپاه، مجموعه بخشداری و شورای بخش، نهادهای حمایتی و خدمات رسان، دستگاه های اجرایی همه و همه در تلاش برای پیشرفت و آبادانی، توسعه و گسترش اشتغال پایدار روستایی در حوزه های خُرد و کلان و رفع مشکلات زیرساختی و حیاتی روستاها با همکاری و پیگیری های دهیاران و مسئولین روستاها با همه ظرفیت های موجود باید گام برداریم و این مهم جز با همت و کار جهادی میسر نخواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.