پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

موکب امام رضا(ع)چهاردانگه در اربعین امسال به زائرین سالار شهیدان خدمات دهی می نماید

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، هیئت امام رضا (ع) چهاردانگه با پیگیری های انجام داده،   مجوز تشکیل موکب مستقل  را برای خدمات دهی به زائران سالار شهیدان دریافت نموده است.

در استان مازندران 14 موکب  مجوز فعالیت دارد.

این موکب از اربعین امسال فعالیت خود را در مرز مهران آغاز می نماید و مسئول موکب اربعین چهاردانگه باب الله محمدی از روستای اروست می باشد.

لطف الله رفیعی و باب الله محمدی از موسسین هیت امام رضا{ع} با حضور در اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه با حامد خلیلی ازنی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره به تبادل نظر در پیرامون نحوه همکاری با موکب و هیئت امام رضا(ع) به تبادل نظر پرداختند.

لطف الله رفیعی در ادامه افزود: این هیئت قصد احداث یک زایر سرای بین راهی در منطقه چهاردانگه را جهت زایران امام رضا(ع) در برنامه دارد. چون محور کیاسر یکی راز مسیر های طریق الرضا(ع) برای زیارت بارگاه معنوی امام رئوف می باشد.

حامد خلیلی ازنی معاون پرورشی و تربیت بدنی چهاردانگه ضمن استقبال از  تشکیل موکب مستقل چهاردانگه گفت: اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه در حد مقدورات در خدمت این موکب خواهد بود.

وی افزود: مردم ولایت مدار چهاردانگه عاشق سید و سالار شهیدان هستند و در کمک به عتبات چهاردانگه در رتبه برتر استان قرار دارد.

در سال گذشته تعدادی از خیرین چهاردانگه با موکب شهرستان نکا همکاری داشتند و در اربعین حسینی در کربلا مستقر بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.