پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشاور استاندار در یادواره شهدای دانش آموزی چهاردانگه گفت: حجاب سنگری جهت دفاع در برابر دشمن است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه،”حامد اسماعیلی” صبح امروز در یادواره شهدای دانش آموزی و فرهنگی منطقه چهاردانگه در دبیرستان زینبیه(س) کیاسر حضور یافت و ضمن تشکر از دانش آموزان و مسئولین بابت حضور در این مراسم، تقدیر از بانیان برگزاری یادواره شهدا و سلام ویژه به خانواده شهدا تاکید کرد: تک تک شماها گلوله هایی به سمت دشمن هستید.

وی با بیان اینکه رزمندگان ایران اسلامی در بی‌نظمی ای که در نبود تجهیزات بود، نظم نوین جهانی را اجرا کردند اظهار کرد: این منطقه که امکانات خوبی در دوران دفاع مقدس نداشت، با لبیک به ندای امام ۲۸ دانش آموز و فرهنگی شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: ما در عرصه دفاع یقینا موفق خواهیم بود چون فرزندان دهه هشتادی و نودی داریم که روز های پایان سال شان را به حضور در یادواره شهدا مزین کردند.

اسماعیلی با اشاره به اهمیت نقش زنان در جامعه اسلامی گفت: دشمن به دنبال این است که از شما دخترها بعنوان تیر در مقابل اسلام استفاده کند.

مشاور استاندار مازندران به اتفاقات اخیر مدارس دخترانه اشاره و بیان کرد: هدف دشمن از انجام چنین کارهایی این است که هراس را به دل شما و خانواده هایتان بیاندازد و در گام دوم انقلاب، مدارس دخترانه را به تعطیلی بکشانند. دختران ما بانوان فرهیخته ی جامعه هستند و باید بخش اعظمی از جامعه اسلامی را مدیریت کنند.

وی حجاب را سنگری جهت دفاع در مقابل دشمن دانست و عنوان کرد: اهمیت جایگاه شما زنان در همین یک جمله بس است که همه ی ادیان بر خانم هایی صحه گذاشته اند که موحد و پاکدامن بودند.

اسماعیلی در پایان با بیان اينکه زن در جامعه غرب به عنوان‌ کالا شناخته می‌شود اظهار کرد: دلیل تاکید بر مفاهیم حجاب، عفاف و حیا در وصیت نامه شهدا این است که در ظلمات دنیای امروز راه را گم نکنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.