پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیریت جنگ‌ اقتصادی نیاز به تعامل دولت و بخش خصوصی دارد

0

احمد حسین زادگان روز چهارشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مازندران در ساری افزود : در شرایط جنگ اقتصادی به دلیل دشواری فروش نفت و برگشت ارز، بودجه اداره کشور به سختی تامین می شود و باید با تعامل دولت و بخش خصوصی کارهای کشور را پیش برد.

وی با اشاره بودجه نویسی بدون  نفت سال ۹۹  کشور ، گفت : با این رویکرد دولت، باید بخش خصوصی با شناخت وضعیت کشور حق و حقوق دولت را بپردازد.

نماینده عالی دولت مازندران اظهار داشت :  اگر بخش خصوصی بخواهد در پرداخت حقوق دولت به خصوص مالیات طفره برود قطعا اداره کشور دچار مشکل خواهد شد.

حسین زادگان افزود : در شرایط خاص کشور ، ما نیاز به درک متقابل دولت و بخش خصوصی داریم تا از این گردنه دشوار به سلامت عبور کنیم.

وی اظهار داشت : قطعا ، در چنین شرایط سخت امکان سواستفاده نیز وجود دارد که با متخلفان برخورد قانونی می شود و دولت نیز اهرم برخورد قانونی را در اختیار دارد.

رییس شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مازندران با اشاره به مصوبه اقتصاد مقاومتی مبنی بر ممنوعیت حسابرسی ۱۰ ساله ، خواهان تن دادن تامین اجتماعی به این مصوبه شد.

منع تامین اجتماعی از حسابرسی ۱۰ ساله مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در تیر ماه سال ۹۶ است. بر اساس این مصوبه تامین اجتماعی تنها می تواند حسابرسی سالانه را انجام دهد.

۶۹۸۲/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.