پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیران برای کنترل بازار بسیج شوند

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌اله علی معلمی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: بصیرت اقتضا می‌کند که ما دوست و دشمن انقلاب را بشناسیم، منافع آمریکا در خاورمیانه با پیروزی انقلاب به خطر افتاد و پس از آن دشمنی و کینه توزی خود را آغاز کرد.

امام جمعه قائم‌شهر، با بیان اینکه انقلاب ما مردمی است، گفت: حضور مردم در اصل پیروزی انقلاب، در دوران دفاع، در بازسازی مناطق جنگ زده و پس از جنگ هم در گرامیداشت هفته دفاع مقدس بسیار چشمگیر است اما
گله مردم از مدیران است که امیدواریم هوشیار بشوند و از غفلت‌ها بیرون بیایند و قدر مردم را بدانند.

وی تصریح کرد: چهارسال قبل رهبری معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی تأکید داشتند اما متأسفانه طرح و یا لایحه‌ای مصوب و قانونی در این خصوص وضع نشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مدیران باید برای کنترل بازار بسیج شوند، گفت: کالاهایی که در اختیار دولت هست نباید اینقدر افزایش قیمت پیدا کند، نظام ما مردمی است و مسئولان هم از دل مردم برخاسته‌اند، مسئولین باید شبانه روز بکوشند و خواب راحت نداشته باشند، تا مردم در آرامش و آسایش باشند، چراکه قشرهای مختلف مردم از گرانی رنج می‌برند ومسئولان همه سعی کنند تا امورات به خوبی پیش برود.

معلمی با اشاره به موفقیت‌هایی که جمهوری اسلامی ایران در صنایع دفاعی به دست آورد، عنوان کرد: از پروردگار می‌خواهیم اقتدار و عزت مردم ایران را تا ظهور ولی فقیه مستدام بدارد.

کد خبر 5031418
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.