پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مجلس یازدهم برای تحقق پیام رهبر انقلاب نقشه راه ترسیم می‌کند

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

 علی کریمی فیروزجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس مازندران با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم اظهار کرد: پیام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به مجلس جدید حاوی نکات ارزنده و محوری برای توسعه و پیشرفت کشور است.

وی تصریح کرد: مجلس برای ایفای نقش اساسی در حل بنیادی مشکلات کشور  پیام راهبردی رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین خود قرار خواهد داد.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور مشکلات اولویت‌دار کشور را در مقطع کنونی اقتصادی و فرهنگی دانست و افزود: حل چالش‌های اساسی کشور در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی نیازمند نقشه راه هوشمندانه است.

  منتخب مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر عزم راسخ نمایندگان مجلس یازدهم برای هم‌افزایی در مسیر پیشرفت و توسعه کشور خاطرنشان کرد: راهکار عقلانی تداوم سیاست‌های راهبردی نظام در حل چالش‌های فرارو وحدت و انسجام عملی ارکان مختلف است.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجتناب نمایندگان از نگاه‌های حزبی و سیاسی در حل مشکلات کشور گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های فراوان جوانان و نخبگان تأثیرگذار به دنبال راهکارهای عملیاتی برای رفع آسیب‌های اقتصادی و فرهنگی رفت.

کریمی‌فیروزجایی اقشار آسیب‌پذیر و نیازمندان و محرومان را صاحبان اصلی انقلاب دانست و یادآور شد: مجلس یازدهم در کوتاه مدت طرح‌های اساسی و راهبردی برای رفع چالش‌های اقتصادی و فرهنگی ارائه و تصویب خواهد کرد.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با انتقاد از بروکراسی شدید و درهم تنیده حاکم بر  بخش‌های گوناگون بیان کرد: مجلس در گام اول با آسیب‌شناسی دقیق  فرآیندهای نامتوازن در ساختار حکمرانی برای چابکی و سرعت بخشیدن به طرح‌های پیشرفت آرمانی انقلاب طرح‌های عملیاتی ارائه خواهد کرد.

این منتخب مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: هیچ مأموریتی برای نمایندگان مجلس یازدهم مهم‌تر از تحقق پیام راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیست.

وی گفت: پرهیزاز نگاه حزبی  و سیاسی کاری در فعالیت‌های خانه ملت برای عبور از تنگناهای اقتصادی و فرهنگی شرط اساسی تحقق پیام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

کریمی‌فیروزجایی تأکید رهبر انقلاب مبنی بر توجه به معیشت اقشار نیازمند و ضعیف را یادآور شد و گفت: مجلس یازدهم برای این هدف راهکارهای مناسب و عملیاتی تدوین خواهد کرد.

 /۸۶۰۴۸/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.