پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قدرت خرید مردم کاهش یافته است

0

ایسنا/مازندران وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروزه به دلایل مختلفی  قدرت خرید مردم کاهش یافته است و امسال استان‌های شمالی نقش کمرنگی در صادرات داشتند بنابراین این صادرات‌ها روابط استراتژیک کشور نبوده است چراکه با صادرات محصولات کشور رو به پیشرفت خواهد رفت.

رضا رحمانی عصر امروز در افتتاحیه فاز اول اتاق اصناف بابل، با بیان اینکه این شهرستان از گذشته تاکنون به عنوان یک شهر تجارتی کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: اتاق اصناف شهرستان‌ها در هر استانی باید بتوانند در کنترل قیمت‌ها نقش موثری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه روند تولید در این شهر به خوبی مدیریت می‌شود، تصریح کرد: در مدیریت کنترل قیمت بازار از اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها انتظار می‌رود، در جایگاه خود برخورد جدی با گرانفروشی کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت صادرات را یکی از راه‌های مبارزه با تورم دانست و گفت: صادرات هر کالای ایرانی، اشتغالی برای جوان ایرانی است بنابراین همه کشورها با ایران علاقه روابط تجاری دارند چراکه کالای ایرانی در استانداردهای روز دنیا رسالت خود را به خوبی حفظ کرده است.

رحمانی یادآور شد: در کنار تجارت داخلی، تجارت خارجی هم باید تقویت شود چراکه محرک اقتصاد تولید هر کشور وابسته به صادرات آن است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.