پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فعالیتهای شهرداری در ساری نمود بیشتری یافته است

استاندار مازندران در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار ساری گفت : شهرداریها بیشترین نقش را در رضایتمندی مردم دارند .

1

ربیع فلاح جلودار از اقدامات در حال انجام شهرداری ساری تشکر کرد و گفت : در چند سال گذشته فعالیتهای شهرداری در ساری نمود بیشتری یافته است ولی این روند باید تقویت شود و شهرستان ساری به جایگاه اصلی خود برسد .

وی گفت : این موفقیت ها در سایه همدلی و همراهی شورای شهر و شهرداری و با حمایت نماینده معزز ولی فقیه به دست آمده و ضرورت دارد این همدلی و همزبانی همچنان تداوم یابد .

فلاح به مشکل اشتغال در استان اشاره کرد و گفت : استان در حوزه اقتصادی فعالیتهای خوبی داشته و در حوزه رفع موانع تولید بیش از ۶۰۰ مصوبه داشته که ۳۰۰ مصوبه آن اجرایی شده و همه دستگاهها و شهرداریها هم می توانند با همگرایی برای رفع مشکلات استان گام بردارند.

۱۳۹۵۰۴۰۱۳۶۳۰
وی تاکید کرد : در استان همگرایی بسیار خوبی ایجاد شده است و همه از این فرصت برای خدمت به مردم و کاهش مشکلات آنان استفاده کنند .

استاندار مازندران تاکید کرد: خستگی برای ما معنا ندارد و نباید نیروهای همدیگر را خنثی کنیم  و باید با صداقت و حسن نیت به فکر حل مشکلات مردم باشیم .

وی حضور حسین زادگان به عنوان فرماندار ساری را ظرفیت خوبی برای مرکز استان خواند و گفت : کمیته انطباق حق فرماندار است و فرمانداری هم باید نگاهش کمک به حل مشکلات مردم باشد .

استاندار مازندران در پایان به مباحث مطرح شده توسط شهردار ، رئیس شورای شهر و اعضای شورای شهر ساری پاسخ داد و گفت : توسعه و آرامش شهرستان ساری برای حاکمیت مهم است و ما انتظار داریم تا ساری توسعه همه جانبه یابد .

در این نشست شمشیر بند رئیس شورای شهر ساری تعامل و وفاق را برای توسعه مرکز استان بسیار ضروری خواند و گفت : شورا تبلور عزم ملی است و الحمدلله امروز وحدت و همدلی شورای شهر و شهرداری زمینه ارائه خدمات مطلوب را به مردم فراهم کرده است .

وی تاکید کرد : در این مدت فقط ۲۲ کیلومتر کانال برای جمع آوری و مهار آبهای سطحی احداث شده است.

 وی خواستار نگاه ویژه و عملیاتی مدیران اجرایی استان به مرکز استان شد و گفت : انتظار داریم تا در زمینه آغاز عملیات فاز دوم پارک ملل مساعدت و همکاری بیشتری صورت گیرد .

در ادامه محمدی کیادهی ، نجاریان ، نفجم ، احمدی از اعضای شورای شهر ساری به بیان نظرات و انتظارات خود پرداختند .

همچنین نبیان معاون عمرانی استانداری مازندران گزارشی در مورد اقدامات انجام شده و رویکردهای کمیته انطباق در استان ارائه نمود.

سپس مهدی عبوری شهردار ساری به ارائه گزارشی در مورد فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در شهرداری ساری پرداخت و گفت : اقدامات بسیار خوبی در شهر ساری شروع شده و با همکاری شورای شهر و مدیران باید تداوم یابد .

۱۳۹۵۰۴۰۱۶۷۳۳
وی رابطه خود با استاندار مازندران را رابطه ای پدر فرزندی خواند و گفت : با زبان روزه شهادت می دهم استاندار جهادی و صبور مازندران اهل قومیت گرامی و جنگ شهرها نیست و تصمیماتش بر اساس منطق ، کار و توسعه استان است

وی تصریح نمود : این روحیه استاندار باید به دیگر دستگاهها هم سرایت کند.

عبوری در ادامه خواستار همکاری بیشتر فرمانداری ساری در کمیته انطباق و دستگاههای اجرایی برای تسریع در فعالیتهای عمرانی شهرداری ساری شد و به بخشی از خدمات شهرداری ساری در مسائل فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد .

شهردار ساری همچنین از مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای پیگیری اعتبارات شهرداری ساری تقدیر و تشکر نمود و گفت : امیدوارم با تعامل و همدلی و وحدت شاهد توسعه همه جانبه مرکز استان به عنوان پیشانی استان باشیم .

۱۳۹۵۰۴۰۱۱۴۱۳

 

1 نظر
  1. کیاسری می گوید

    باسلام واحترام
    بهتربودریاست محترم شورای شهرساری تلفن همراه خودراخاموش نموده ودرجلسه شرکت می نمودند .
    ضمناعزیزان بهتربودعکسهای یادگاری رادرجاههای دیکری می گرفتندنه دراین جلسات مشورتی و…….

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.