پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فساد و بی عدالتی آفت حیات طیبه است

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر شنبه در آئین رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس با اشاره به ۴۰ سالگی دفاع مقدس اظهار داشت: برنامه بسیار کیفی، معنوی، ارزشی، جهادی و اعتقادی از جانب خواهران و برادران و همسران شهدا ترتیب داده شد و امروز ما شهدای زنده و سرداران بزرگوار و از افتخارات دفاع مقدس را همچنان در سطح ملی داریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران به حیات طیبه اشاره کرد و گفت: زنان و مردان دو معمار سازنده حیات طیبه هستند که در پیدایش این حیات سهیم و شریک هستند. تک تک افراد باید حیات طیبه داشته باشند در این صورت است که جامعه طیبه خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: برای آبادانی یک دهکده باید، تک تک خانواده‌ها دهقان باشند تا دهکده دهقان داشته باشد.

محمدی لائینی همچنین با بیان اینکه حیات طیبه آفت و آسیب دارد، گفت: وجود فساد، هجمه دشمنان، بی‌عدالتی‌ها از آفت‌های حیات طیبه هستند که باید با آن مبارزه کرد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس تبلور دفاع از حیات طیبه به وسیله بزرگ مردانی است در لباس رزمندگان، شهدا جانبازان، آزادگان و ایثارگران بوده و این‌ها مدافعان حیات طیبه هستند.

محمدی لائینی اذعان داشت: حیات طیبه معلول دو عامل ایمان و عمل صالح است؛ کسی که با ایمان نسازد و ایمان و عمل صالح را در جامعه تضعیف کند جامعه را به سمت کارهای ناشایست و رفتارهای ناشایست دعوت کند و فرهنگ سازی غلط از سوی دشمنان صورت گیرد اینها ضد حیات طیبه است.

وی در پایان گفت: خدا را شاکریم که بانوان بزرگواری امروز قلم زدند و آنچه را که باید می‌گفتند و گفته می‌شد از مردانی که مراقبان حیات طیبه بودند وخاطراتشان را قلم زدند و نوشتند که ما امروز شاهد رونمایی نقش زنان فرهیخته مجاهد را در این حوزه و عرصه هستیم.

کد خبر 5039272
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.