پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فروشگاه لباس با تبلیغات مدلینگ زن درآمل پلمب شد

0

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این فروشگاه لباس دریکی از خیابان‌های پرتردد شهر آمل واقع بوده و مدیر فروشگاه در اقدامی غیراخلاقی از چند دختر نوجوان و جوان برای تبلیغات لباس‌های فروشگاه در بیرون از فروشگاه و در مسیر تردد شهروندان بکارگیری می‌کرد.

وی افزود: از دیگر اقدام و بداخلاقی مدیر این فروشگاه، از خانم‌های مدلینگ فروشگاه، از بی حجابی آنها با لباس‌های فروشگاه عکس می‌گرفت و در صفحه اینستاگرام فروشگاه به اشتراک عموم قرار می‌داد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی آمل ادامه داد: با اعلام گزارش‌های مردمی و حضور پلیس نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی شهرستان، این فروشگاه پلمپ و مدیر فروشگاه به اتهام اقدام علیه عفت و اخلاق عمومی به دادسرا احضار شد.

محمدی در عین حال گفت: خوشبختانه اکثریت صنوف همراهی خوبی با دستورالمعل‌ها و تأکیدات صنف خود را به درستی رعایت می‌کنند در موارد معدودی هم که تخلفی مشاهده شود، ابتدا تذکر داده و سپس در صورت بی‌توجهی به تذکر اقدام به برخورد با آن خواهد کرد.

تذکر جدی به آرایشگاه‌های زنانه در تبلیغات عروس

وی به آرایشگاه‌های زنانه در آمل در خصوص عکس‌هایی که از برخی نوعروسان در شبکه های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند، به طور جدی هشدار داد وگفت: متأسفانه این اقدام برخی از آرایشگران آملی بدون اجازه از نوعروسان بوده و بعضاً باعث گلایه‌های آنان نیز شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی آمل هشدار داد، تبلیغات هر کالا و افراد بدون در نظر گرفتن حق و حقوق شخصی افراد و برخلاف موازین و شئونات اجتماعی و اسلامی در شبکه های اجتماعی و حتی منظر عمومی به عنوان جرم تلقی وبا عوامل آن برابر قانون برخورد جدی خواهد شد.

کد خبر 5058658
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.