پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرماندار ساری: شهرداری باید روند ساخت زباله سوز سرعت بدهد تا قولی که به مردم چهاردانگه داده‌ایم عملی شود

رضایی در ارتباط با کارخانه زباله‌سوز ساری و اقداماتی که در حال انجام است، افزود: اعتبار کارخانه زباله‌سوز ساری توسط دولت تامین می‌شود، شهرداری باید در روند کار سرعت بدهد که اقدامات خوبی در یک‌سال اخیر در حال انجام است تا با پیگیری‌های صورت گرفته قولی که مردم چهاردانگه داده‌ایم عملی شود.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: عباسلعی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با اقدامات انجام شده برای عدم ایجاد خلل در مدیریت شهری ساری با توجه به شرایط پیش‌آمده در مدیریت شهرداری ساری اظهار کرد: به صورت متناوب از عمارت شهرداری، شهرداری‌های مناطق و سازمان‌ها بازدید میدانی داشتم.

وی با بیان اینکه در این بازدیدها به مسؤولان تاکید ویژه داشتم که نباید خللی در روند خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود، اضافه کرد: بعد از بازدید میدانی نشست مشترک با شهرداران مناطق و سازمان‌ها در محل فرمانداری برگزار شده به مدیران مربوطه تاکید کردم که همه حوزه‌ها باید فعالیت شهرداری به بهترین نحو ادامه پیدا کند.

فرماندار ساری اضافه کرد: مشکلات ایجاد شده در مدیریت شهری نباید بهانه ناکارآمدی در این مجموعه باشد و مردم از قبل این مشکلات دچار خسران شوند.

رضایی ادامه داد: درآمدهای پایدار شهرداری تا زمان تعیین تکلیف شهردار نباید کاهش پیدا کرده و پرداخت حقوق کارکنان باید به هنگام باشد، نیروهای شرکتی که در شهرداری مشغول فعالیت هستند باید ساماندهی شوند.

فرماندار ساری یادآور شد: همچنین با اعضای شورای شهر ساری هم نشست مشترکی برگزار شده و تاکید داشتیم که مباحث نظارتی به صورت ویژه در دستور کار  قرار گیرد، اعضای شورا به وظایف قانونی خویش آگاه هستند و در جریان این امر هستند که نباید در فعالیت‌های اجرایی دخالتی داشته باشند اما نسبت به اصول نظارتی حساسیت‌های ویژه‌ای را در دستور کار داشته باشند.

رضایی ضمن تشکر از اقدامات سازمان‌ها و دستگاه‌های امنیتی و قضایی، تصریح کرد: بعد از اعلام دستگاه قضا در مورد وضعیت شهردار ساری، اعضای شورا نسبت به انتخاب و معرفی شهردار جدید براساس موازین قانونی اقدام کرده و فردی شایسته را به عنوان مدیر شهری انتخاب کنند.

وی در ارتباط با مشکلاتی که برای پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ساری ایجاد شده و ضمانت‌های قانونی که شرکت‌ها برای پرداخت حقوق ارائه کردند، افزود: از این بابت نگرانی جدی وجود ندارد چون شرکت‌های در زمان تنظیم قرارداد متعهد شدند که در زمانی که شهرداری برای پرداخت حقوق با مشکل مواجه شده نسبت زمینه پرداخت حقوق پرسنل را فراهم کنند و از این بابت تا زمان تعیین تکلیف شهردار نگرانی وجود ندارد.

فرماندار مرکز استان مازندران با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی برای پرداخت حقوق در شهرداری ساری وجود ندارد، گفت: با توجه به بررسی‌های که انجام داده‌ام نه تنها درآمدهای شهرداری مناطق کاهش پیدا نکرده بلکه شاهد افزایش درآمد در شهرداری‌های مناطق شهرستان ساری نیز بوده‌ایم که از این بابت از شهرداران مناطق و سازمان‌های تابعه درآمدزا تشکر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنم.

رضایی در ارتباط با کارخانه زباله‌سوز ساری و اقداماتی که در حال انجام است، افزود: اعتبار کارخانه زباله‌سوز ساری توسط دولت تامین می‌شود، شهرداری باید در روند کار سرعت بدهد که اقدامات خوبی در یک‌سال اخیر در حال انجام است تا با پیگیری‌های صورت گرفته قولی که مردم چهاردانگه داده‌ایم عملی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.