پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عطر ۲ آلاله خان‌طومان در مازندران پیچید

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم شب وداع با پیکر پاک شهیدان مدافع حرم شهید حاج سعید کمالی و شهید علی جمشیدی که پس از چهار سال به وطن بازگشتند، برگزار شد.

این مراسم با حضور پرشور مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یادمان شهدای گمنام پارک موزه دفاع مقدس استان واقع در کمربندی شرقی ساری، در کنار هشت شهیدی که در این مکان مقدس آرام گرفتند، برگزار شد.

پس از چهار سال  پیکر دو شهید مدافع حرم علی جمشیدی به اتفاق پیکر هم‌رزم شهیدش سعید کمالی به وطن بازگشت، خبر خیلی سریع در سراسر مازندران پیچید و مردم مازندران در انتظار پیکر پاک‌شان چشم انتظار بودند و این چشم‌انتظاری بالاخره به پایان رسید.

بسیجی شهید علی جمشیدی یکی از ۱۳ شهید مدافع حرم خان‌طومان بود که به قافله شهدای کربلا پیوست و پیکر مطهرش بعد از چهار سال به اتفاق شهید کمالی به آغوش میهن بازگشت و قرار است دوشنبه در مرکز استان و سه‌شنبه در شهرستان نور تشییع و تدفین شود.

شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی در تاریخ 17 اردیبهشت ماه سال 95 مصادف با مبعث رسول اکرم به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به یاران شهید گمنام خود ملحق شد، وی یکی از ۱۳ شهید مدافع حرم خان‌طومان بود که به قافله اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا(ع) پیوست و پیکر مطهرش بعد از چهار سال به آغوش وطن بازگشت.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی صبح روز دوشنبه ۱۶ تیرماه در شهرستان ساری تشییع و در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) تدفین می‌شود.

 /86034/

 


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.