پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عالیشاه برگه تسویه حساب را تحویل باشگاه داد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، امید عالیشاه که در نیم فصل لیگ شانزدهم راهی تراکتورسازی شد تا خدمت سربازی‌اش را پشت سر بگذارد، در ادامه با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی این باشگاه دو نیم فصل دور از فوتبال ماند تا اولین اتفاق عجیب در راه تصمیمش برای دریافت کارت پایان خدمت رقم بخورد.

او که برای بازگشت به میادین فوتبالی لحظه شماری می‌کرد، در این مدت تیم‌های نظامی را خواهان خود می‌دید اما ترجیح داد در انتظار پایان محرومیت تراکتور بماند. بازگشت عالیشاه به ترکیب این تیم در ابتدای نیم فصل دوم فصل هفدهم هم با اتفاق تلخ دیگری همراه شد و او اینبار به دلیل مصدومیت از ترکیب سرخپوشان تبریزی دور شد.

در این مدت اما عالیشاه با پیگیری پرونده مربوط به خدمت سربازی‌اش موفق شد کسری خدمتی خود را نیز دریافت کند و این نامه که از سوی سپاه عاشورا مورد تایید قرار گرفته، پایان خدمت او را در تاریخ 19 بهمن سال 96 نشان می‌دهد تا بر اساس آن این بازیکن اکنون دوران سربازی را به پایان رسانده باشد و با ارائه این مدرک به باشگاه تراکتورسازی به دنبال دریافت کارت پایان خدمت خود باشد.

عالیشاه که در اواخر هفته گذشته با اعلام این موضوع به مسوولان باشگاه از اردوی آنها خارج شده بود، با حضور در ویژه برنامه صدا و سیما برای دربی هشتاد و شش مورد هجمه باشگاه تراکتورسازی قرار گرفت و در ادامه از سوی آنها با اخراج مواجه شد. این در حالی است که این بازیکن با توجه به نامه کسر خدمتی‌اش و پایان دوران سربازی در تاریخ 19 بهمن ماه، قاعدتا دیگر بازیکن تراکتور محسوب نمی‌شود و در این مدت تلاش کرده با سکوت خود به پایان این ماجرا کمک کند.

باید دید پایان داستان امید عالیشاه – خدمت سربازی و باشگاه تراکتورسازی به چه شکل خواهد بود و آیا تبریزی‌ها بر پایه نامه رسمی سپاه عاشورا نسبت به امور تسویه حساب او اقدام خواهند کرد یا به واسطه اتفاقات رخ داده کارشکنی‌ها مانع از دریافت به موقع کارت پایان خدمتش خواهند شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.