پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهید کابلی شهید شاخص هیات‌های مذهبی کشور شد

رئیس هیئات مذهبی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: سردار مدافع حرم، شهیدکابلی شهید شاخص هیات‌های مذهبی کشور شد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: رئیس هیئات مذهبی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: سردار مدافع حرم، شهیدکابلی شهید شاخص هیات‌های مذهبی کشور شد.

 

رضا معممی مقدم، اظهار کرد: سردار کابلی در شورای هیات‌های مذهبی سطح کشور در زمینه جنگ نرم و فرهنگی تلاش داشت و اندیشه، اندوخته و سرمایه ارزنده ای برای ترویج و گسترش سیره امام حسین(ع) فراهم می کرد.

 

وی به برخی از ویژگی‌های اخلاقی این شهید اشاره و تصریح کرد: به منظور بسط و گسترش ایده، افکار و اعتقاد شهید کابلی و فراگیر کردن ویژگی و گفتمان این شهید در دشمن ستیزی و ولایتمداری که به عنوان مدافع حرم در خان‌طومان مجاهدت داشته و درجه رفیع شهادت رسید این شهید بزرگوار، شهید شاخص هیئات مذهبی کشور در سال ۹۵ انتخاب شد.

 

رئیس هیات‌های مذهبی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: انتشار وصیت نامه، زندگی‌نامه و سجایای اخلاقی شهید کابلی می‌تواند برای جامعه و هیات‌های مذهبی کشور الگو قرار گیرد و برای تحقق این امر تلاش خود را با دیدار از خانواده شهید کابلی آغاز کردیم.

 

معممی افزود: معتقدیم هیات‌های مذهبی کارکرد منحصر به فردی دارد و ایجاد عزت و غرور ملی از دریچه هیات‌های مذهبی با راهبرد دشمن ستیزی و ولایتمداری در زمره کارکرد انحصاری هیات‌های مذهبی قرار دارد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.