پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهردار جدید ساری : نظام مالی شهرداری متحول می‌شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، عباس رجبی روز پنجشنبه در مراسم معارفه اش که  با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران ، امام جمعه موقت و فرماندار ساری  و فرمانده نیروی انتظامی استان در محل سالن عمارت شهرداری برگزار شد، افزود: در نخسین گام مدیریت، نیروی انسانی و به کارگیری صحیح آنان مورد توجه جدی قرار می گیرد.

بر اساس گزارش های رسمی، شهرداری ساری در حال حاضر بیش از ۶ هزار نیروی انسانی دارد که بیشتر از نیمی از آنان به خاطر انجام نشدن درست کارها مازاد ارزیابی می شوند.

شهردار جدید ساری با اعلام اینکه مشکلات ساری با تلاش همراه با  سلامت قابل حل است، تاکید کرد: همه کارکنان را دوست و یاور خودم می دانم  و همراهی همگان را می طلبم.

رجبی که روز با حضور در وزارت کشور حکم رسمی اش را به عنوان شهردار  دریافت کرده بود، از امروز به صورت رسمی به عنوان چهلمین شهردار مرکز استان مازندران فعالیتش را آغاز کرد.

 شورای اسلامی شهر ساری ۱۲ مرداد امسال پس از کش و قوس های فراوان رجبی  را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب و به وزارت کشور معرفی کرد.

شورای ۹ نفره شهر ساری پس از آن که مهدی عبوری شهردار قبلی این شهر اواخر اسفند ماه پارسال از سمتش استعفا داد در رای گیری ۲۹ اردیبهشت امسال عبدالحمید فرزانه را به عنوان شهردار انتخاب و به وزارت کشور معرفی کرده بود که وزارت کشور این گزینه را به خاطر نداشتن شرایط لازم قانونی قابل قبول ندانست و رد کرد. 

رجبی  پیش از این مدیرعامل شرکت پسماند شهرداری ساری بود و مدیرعاملی سازمان آتش نشانی و مدیرعاملی سازمان ترافیک مرکز استان را نیز در کارنامه خود دارد. 

عملکرد مثبت مسئولان در ذهن مردم حک می شود 

فرماندار ساری هم در این مراسم با اعلام این نکته که عملکرد مثبت مسئولان بویژه شهرداری همواره در ذهن مردم حک می شود و ماندگاری دارد، گفت : شهردار ساری نیز باید از ظرفیت های نیروهای انسانی که در بدنه شهرداری هستند، استفاده کند.

عباسعلی رضایی با بیان این که همدلی مدیران دستگاههای اجرایی لازمه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است، افزود: همه مسئولا باید از حاشیه ها پرهیز کنند ، چرا که گرفتن پست های مدیریتی در واقع قبول کردن نوکری مردم است.

فرماندار شهرستان ساری تاکید کرد: شان و جایگاه شهروندان با ارائه خدمات مطلوب و صادقانه ارتقاء می یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز در این نشست توجه به نیروی انسانی و به کار گیری آنان در مدیریت واحدهای مختلف شهرداری را مهم دانست و گفت: امروز همه اعضای شورا اسلامی شهر تمام قد از شهردار حمایت می کنند چرا که هدف ارائه خدمات مناسب به شهروندان است.

علیجان شمشیر بند با اعلام این نکته که شهردار جدید از بدنه شهرداری است و به زیر و بم شهرداری و مشکلات شهر آشنا است، افزود: حمایت از شهردار حمایت از منافع شهروندی است.

ساری مرکز استان مازندران حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت  دارد که حدود ۳۱۰ هزار نفر آنها در شهر ساری زندگی می کنند.

۶۹۹۰/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.