پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شرکت گیاهان دارویی منطقه چهاردانگه در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی

مهندس دهقان یکی از جوانان کار آفرین روستای کیاده بخش چهاردانگه می باشد. ایشان در نمایشگاه و فروشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی که به مناسبت هفته بسج در سالن اداره کل ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود، شرکت نموده است.

1

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساري، مهندس دهقان یکی از جوانان کار آفرین روستای کیاده بخش چهاردانگه می باشد. ایشان در نمایشگاه و فروشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی که به مناسبت هفته بسج در سالن اداره کل ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود، شرکت نموده است.

 

ایشان با وام 24 میلیون تومانی که دریافت نمود به میزان یک هکتار در روستای کیاده گل محمدی کاشت.

 

وي همچنین در تولید و توزیع محصولات ارگانیگ فعالیت دارد.

 

از فعالیت دیگر ایشان کاشت « خیار کارلا » می باشد. این میوه برای کاهش قند خون بسیار موثر بوده و حتی افراد دیابتی که این خیار را مصرف نمودند نتیجه خوبی گرفته اند.

 

مهندس دهقان در این رابطه افزود: به علت تلخ بودن خیار کارلا ما آن را به صورت پودر در آوردیم و به صورت کپسول به راحتی توسط افراد قابل مصرف است.

 

ایشان در نظر دارد کارگاه فراوری گیاهان دارویی را در بخش چهاردانگه به علت پتانسیل بالاي این منطقه در این زمینه، راه اندازی نماید.

 

 eghtesad-moghavemati-1 eghtesad-moghavemati-2

مهندس دهقان یکی از جوانان کار آفرین روستای کیاده

 

eghtesad-moghavemati-3

eghtesad-moghavemati-4

« خیار کارلا »

 

 

1 نظر
  1. سیدعلی موسوی صدر می گوید

    با سلام خدمت شما عرض شود که اینجانب دانشجوی طب سنتی میباشم لطفا” بفرمایید چگونه می توانم برای خرید کارلا و نحوه ارسال و قیمت را از شما داشته باشم
    اینجانب هم دانشجوی دکتر خیر اندیش و درمانگر طب سنتی در استان قم می باشم لطفا” زاهنمایی بفرمایید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.