پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

«شاه مازندران» به اتهام محاربه تحت تعقیب قضایی قرار گرفت+فیلم

دادستان بابل از تعقیب قضایی یکی از اراذل و اوباش معروف مازندران که به سبب مرتکب شدن جرائم مختلف و آزار و اذیت مردم خود را شاه منطقه معرفی می‌کرد، خبر داد و گفت: این فرد با ایجاد رعب و وحشت موجب ناامنی مردم در منطقه شده است که دستگاه قضا برخورد بدون مسامحه‌‌ با وی را در دستور کار دارد.

3

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، علی مرادی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در پی انتشار فیلمی ویدیوئی از یکی از اراذل و اوباش شهرستان بابل به نام «محمود طالبی» که در آن، وی ضمن ربودن یکی از اوباش منطقه «گتاب» به ایجاد رعب و وحشت اقدام می‌کند، اظهارکرد: این فرد به اتهام محاربه و افساد فی الارض تحت تعقیب قضایی قرار دارد.

می توانید فیلم را در پایان مطلب مشاهده نمائید.
 
 
۳۲۶۳۰۸_۴۸۵
 
 
دادستان بابل در ادامه گفت: این فرد با ربودن یکی از اوباش منطقه جویبار با زدن قمه به وی اقدام به قدرت نمایی کرده است و با انتشار فیلم آن موجبات ناامنی و ایجاد رعب و وحشت در منطقه را کرده است.
 
 
وی با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت در جامعه بیان کرد: پس از انتشار این کلیپ دادستانی بلافاصله وارد عمل شد و دستور جلب و ورود به مخفی گاه این فرد صادر شد.
 
 
وی ادامه داد: متاسفانه این فرد متواری است و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.
 
دادستان بابل اظهارکرد: دیروز یک نفر مظنون دراین رابطه دستگیر شده است  اما چون تحقیقات قضایی کامل نشده بود این فرد بلاقید آزاد شد. 
 
 
«شاه مازندران» به اتهام محاربه تحت تعقیب قضایی قرار گرفت + عکس
 
 
مرادی اضافه کرد: دادستانی شاکی را احضار کرده است که چون وی خود نیز از اوباش مناطق دیگر بود به دادستانی مراجعه نکرد اما امروز دوباره دستور احضار وی صادر شد.
 
 
وی همچنین گفت: محمود طالبی یک ماه پیش از زندان آزاد شده است و پیش از این در زندان سیستان و بلوچستان به صورت تبعیدی بوده است و ۶ سال حکم برایش صادر شده بود که با رضایت شاکی خصوصی از زندان آزاد شد.

 
دادستان بابل در ادامه افزود: متهم به اتهام محاربه و افساد فی الارض تحت تعقیب قضایی قرار دارد.

 
وی اضافه کرد: هماهنگی های لازم بین فرماندهی شهرستان بابل و فرماندهی انتظامی استان مازندران انجام شده است که برای دستگیری وی از تمام نیروهای انتظامی و نظامی استان استفاده شود.

 
مرادی از مردم خواست که درصورت شناسایی متهم  به نیروی انتظامی شهرستان بابل مراجعه کنند.
 
 
این فیلم ممکن است به دلیل خشونت ذاتی آن برای برخی به ویژه کودکان آزار دهنده باشد.
 
 

 

زمان ویدئو : ۰۰:۳۷

حجم ویدئو : ۱٫۵۵ مگابایت

download-video

 

3 نظرات
  1. منتقد دلسوز می گوید

    بیخیال … انقد از اینا تو شهر ریختن که ما شدیم اقلیت … قوه قضاییه که حکمش بازدارنده نباشه همین میشه دیگه … دو تا ضرب الاجلی گردن بزنن یا متناسب جرمشون تنبیه شن ببین کی جرات میکنه خط قرمز رو رد کنه ..
    میرن زندون تازه همو پیدا میکنن بیرون اومدنی باند خفن تری میسازن …
    بسه دیگه زندان ها جا ندارن .. کار فرهنگی هم که اصلا بیخیالش جواب نمیده … مونده تنبیه بجا و به موقع که نداریم … خدا بیامرزدش چه تنوری مینداخت !! شرمنده طوری گفتم جمله آخر رو که سانسوریده نشیم !!

  2. محمد می گوید

    کجاست وزارت اطلاعات

    1. طرفدار دکتر روحانی می گوید

      دوست گرامی این کارا به وزارت اطلاعات مربوط نمیشه اگه نیروی انتظامی نتونه جلوی این اوباش رو نگیره اونوقت وزارت اطلاعات وارد کار میشه که نیروی انتظامی موفق میشه ولی متاسفانه با انداختن مجرمان به زندان و آزادی دوباره آنها این اراذل شیر تر میشن به امید برخورد قاطع تر با مجرمین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.