پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران؛ ناامن برای هر گونه شرارتی / برخورد قاطعانه پلیس با اراذل و اوباش

رویکر قاطعانه نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش نشان داد مازندران حیاط خلوت سردسته‌های شرارت نیست.

1

 

پایگاه خبری چهاردانگه: در روزهای اخیر تعداد محدودی اراذل و اوباش مازندران حسابی در رسانه‌های استان و کشور خبرساز شدند و به‌واقع پای ثابت اخبار انتظامی کشور بودند.

 

استان مازندران در روزهای اخیر رویه بازی دزد و پلیس را در پیش گرفته و هر هفته شاهد شناسایی، دستگیری، تیراندازی و… از سوی نیروی انتظامی به اراذل و اوباش استان در شهرهای مختلف هستیم.

 

از گردن‌کشی اراذل و اوباش در فضای مجازی گرفته تا شکسته شدن شیشه سکوریت اماکن تجاری شهرستان ساری، اینها فقط گوشه‌ای از خودنمایی سردسته‌های شرارت در استان مازندران به‌شمار می‌روند که با ضربه‌شصت نیروی انتظامی مواجه شدند.‌

 

روزهای اخیر کلیپ‌هایی مبنی بر گردن‌کشی اراذل و اوباش در فضای مجازی دست به دست چرخید که رعب و وحشت بین مردم استان مازندران و کشور به‌وجود آورده‌ بود اما با قاطعیت نیروهای انتظامی تمام عوامل شرارت و اراذل و اوباش در کم‌ترین فرصت شناسایی و دستگیر شدند.

 

در این کلیپ‌ها سردسته‌های شرارت در حالی چهره‌ای خوفناک به‌خود گرفته‌اند که رقبای خود را به الفاظ رکیک تهدید می‌کنند و در فضای مجازی به‌دنبال تسویه‌حساب‌های گروهی خود هستند.

صحنه‌های منتشر ‌شده در این کلیپ چنان هولناک است که هر بیننده‌ای را به وحشت می‌اندازد.

 

*حضور اراذل و اوباش از فضای مجازی تا رسانه ملی

 

اما موضوع این کلیپ‌ها تنها به فضای مجازی ختم نشد و رسانه ملی نیز بارها اقدام به انتشار آن در اخبار که رعب و وحشت را بین مردم دوچندان کرد و همچنین موجب انتقاد یکی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی از رسانه ملی شد.

 

نکته قابل تامل در بین تمامی اراذل و اوباش حضور فردی با نام «م ـ ط» ملقب به شاه مازندران بود که در یکی از کلیپ‌ها یکی دیگر از اراذل و اوباش را مورد ضرب و شتم خود قرار می‌داد و همین مسئله موجب رعب و وحشت در بین مردم شده بود.

 

*کارنامه سیاه شاه مجازی مازندران و گذران محکومیت در سیستان

 

شاه مجازی مازندران که اهل شهرستان بابل بود هفته گذشته طی فعالیت اطلاعاتی  پلیس دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد. همچنین این شرور سابقه گذراندن دوران محکومیت در سیستان و بلوچستان را در کارنامه سیاه خود دارد.

 

همچنین هفته گذشته در مرکز مازندران شاهد شکسته شدن شیشه‌ سکوریت‌های اماکن تجاری بودیم؛ این حادثه در حالی صورت گرفت که در سطح شهر ساری گفت‌وشنودهایی مبنی بر شنیده شدن صدای تیر مطرح شد.

 

*متلاشی شدن باند بزرگ سارقان منازل در نوشهر

در هفته اخیر سه باند بزرگ سارقان منازل، خودروها و ویلاها در شهرستان نوشهر متلاشی و ۱۰ سارق نیز در این ارتباط دستگیر شدند که تعدادی از آنها متواری هستند اما مورد شناسایی قرار گرفته و پلیس در تعقیب آن‌ها برای دستگیری است.

 

 

 

فرمانده انتظامی استان مازندران چندی پیش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چالش سخت امنیتی در مازندران نداریم، اظهار کرد: شبکه‌های اجتماعی مجازی نصب شده در تلفن‌های همراه سبب شد تا برخی اوباش جنگ رسانه‌ای ایجاد کنند.

 

* وحشت اوباش‌ از قصاص قاتل بانوی دارابکلایی

 

وی با اشاره به اینکه پلیس با اشرافیت کامل اطلاعاتی سامانه، شبکه اراذل و اوباش استان را به نوعی متلاشی کرده است، افزود: قصاص قاتل خانم دارابکلایی رعب و وحشت خاصی را بر پیکر اوباش‌گران، سارقان و قاچاقچیان موادمخدر ایجاد کرد.

 

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه اراذل و اوباش برخی از شهرهای استان که به نوعی فضای رسانه‌های مجازی را به خود اختصاص داده بودند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند، بیان کرد: از ابتدای کار در مازندران به مردم استان قول دادم تا زمانی که در این استان فعالیت می‌کنم اجازه نمی‌دهم اوباشی گردن‌کشی کند.

 

* هیچ اوباشی جرأت ظهور و بروز در مازندران را ندارد

این مسئول با اعلام اینکه برخورد با اراذل و اوباش جدی و با همکاری مراجع قضایی است، گفت: هیچ اوباشی جرات بروز و ظهور در مازندران را ندارد.

 

جعفری‌نسب به برخورد با سارقان در مازندران اشاره کرد و افزود: رشد سرقت در مازندران مهار شد و نسبت به سال گذشته افزایش جرم سرقت نداشتیم.

 

* متلاشی‌ شدن ۸۷ باند سرقت در مازندران

 

وی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۸۷ باند سرقت در مازندران متلاشی و سارقان دستگیر شدند.

 

جعفری‌نسب با بیان اینکه امنیت مازندران مثال‌زدنی و تثبیت شده است، گفت: چالش سخت امنیتی در مازندران نداریم و نباید اجازه دهیم مورد امنیتی در استان ایجاد شود.

 

وی با اعلام اینکه موضوعات ناامنی که در سطح استان حادث می‌شود عقبه حاکمیتی و دولتی ندارد، گفت: مراجع قضایی با تعدد جرم از سوی مجرمان برخورد می‌کند، در هیچ شرایطی امنیت و آرامش مردم استان را به حراج نمی‌گذاریم.

 

* تقلید کودکان از اراذل فضای مجازی

 

روزهای اخیر کلیپ‌هایی از سوی کودکان و نوجوانان در تقلید از اراذل و اوباش فضای مجازی در حال تهیه و چرخیدن است که این مسئله نشان از استفاده ناصحیح و فرهنگ نامناسب استفاده از شبکه‌های اجتماعی در بین مردم دارد.

 

* مازندران حیاط خلوت اراذل و اوباش نیست

 

به گزارش فارس، رویکرد قاطعانه نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش نشان داد استان مازندران حیاط خلوت سردسته‌های شرارت نیست و این‌گونه گردن‌کشی‌ها از سوی تعداد محدودی از اراذل هیچ سنخیتی با فرهنگ مردم مازندران که در کشور از آن به‌عنوان دیار علویان یاد می‌شود، ندارد.

 

 

 

 

1 نظر
  1. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    اینا همه بخاطر اقتدار سردار مسعود جعفری نسب اتفاق افتاد و نفس اشرار را برید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.