پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سیل به 5روستای بخش چهاردانگه خسارت زد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی با اعلام اینکه شب گذشته سیل شدیدی به دلیل بارش باران و تگرگ اغلب نقاط شهرستان ساری به‌ویژه چند روستا را در برگرفته و موجب خسارت دیدن تعدادی روستا شد، گفت: در پی وقوع این سیل به روستاهای‌ “سعیدآباد، زکریاکلا، بندبن، کمرکلا و عقه‌خیل” از بخش چهاردانگه شهرستان ساری خسارت وارد شد.

وی با اشاره به میزان خسارات وارده، اظهار کرد: راه‌های مواصلاتی روستاهای سعیدآباد، زکریاکلا، بندبن، عقه‌خیل و کمرکلا قطع‌شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و امدادی راه  3روستای سعید‌آباد، زکریاکلا و عقه‌بن بازگشایی و 2 روستای دیگر در حال بازگشایی است.

فرماندار شهرستان ساری با اعلام اینکه 50 رأس گوسفند در روستای سعید‌آباد در این سیل تلف شدند، افزود: در سیل شب گذشته معابر و برخی از منازل مسکونی شهر ساری دچار آب‌گرفتگی شد که خسارات واردشده متعاقباً اعلام می‌شود.

رضایی با اشاره به حجم بالای میزان بارندگی در شب گذشته و امروز در شهرستان ساری، تصریح کرد: بارندگی 90 میلی‌متری شب گذشته موجب قطع برق برخی از نقاط شهرستان و سوختگی ترانس برق مجتمع آب‌رسانی مرمت شد که با تلاش نیروهای امدادی برق و آب کلیه مناطق شهرستان وصل شد.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری با اشاره به تشکیل ستاد بحران شهرستان قبل از وقوع سیل، خاطرنشان کرد: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته نیروهای امدادی، شهرداری‌ها، هلال‌احمر و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط در آماده‌باش کامل قرار داشت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.