پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرمربی و 8 بازیکن فینالیست آسیا مازندرانی اند / عالیشاه تنها ساروی تیم

تیم پرسپولیس تهران با بهره مندی از بازیکنان باانگیزه مازندرانی خود با اقتدار قهرمان غرب آسیا شد تا به فینال جام باشگاه‌های آسیا صعود کند.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، به نقل از فارس، تیم پرسپولیس تهران با بهره مندی از بازیکنان باانگیزه مازندرانی خود با اقتدار قهرمان غرب آسیا شد تا به فینال جام باشگاه‌های آسیا صعود کند.

این افتخار در حالی نصیب پرسپولیس تهران شد که سرمربی و هشت بازیکن سرخپوشان پایتخت به نوعی یک سوم تیم متشکل از بازیکنان مازندرانی است.

یحیی گل‌محمدی از محمودآباد به عنوان سرمربی هدایت تیم پرسپولیس تهران را در اختیار دارد و با سرخپوشان پایتخت قهرمانی غرب آسیا و لیگ برتر شد.

همچنین امید عالیشاه از ساری به عنوان کاپیتان دوم سرخ پوشان پایتخت، شجاع خلیل‌زاده از بهنمیر، سیامک نعمتی از سوادکوه، مهدی عبدی و سینا مهدوی قائم شهر، علی شجاعی و سعید حسین پور از آمل و امیرحسین یوسفی از بهشهر به عنوان هشت بازیکن مازندرانی در پرسپولیس تهران هستند که در موفقیت سرخ‌پوشان پایتخت نقش موثری و به سزایی داشتند.

از نکات قالب توجه در ضربات پنالتی پرسپولیس تهران و النصر عربستان از پنج ضربه پنالتی، سه ضربه پنالتی توسط بازیکنان مازندرانی زده شد که هر سه ضربه تبدیل گل شد.

در مسابقات قهرمانی آسیا شجاع خلیل‌زاده مدافع توانمندسرخ پوشان که در تمامی بازی‌ها فیکس و کامل در میدان حضور داشت، دوگل در جریان بازی مقابل التعاون عربستان و الشارجه امارات و همچنین یک پنالتی برابر النصر عربستان را گل کرد و زننده سه گل پرسپولیس در این مسابقات بود.

سیامک نعمتی دیگر بازیکن مازندرانی هم زننده یکی دیگر از پنالتی‌های پرسپولیس مقابل النصر عربستان بود که توپش گل شد.

ضربه پنالتی علی شجاعی دیگر بازیکن مازندرانی هم در برابر النصر عربستان گل شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.