پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سایه شوم کرونا ویروس بر سر ۲۸۰ بیمار بدحال مازندرانی

هم اکنون ۲۸۰ بیمار بدحال مبتلا به کووید ۱۹ با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی مازندران و بابل، تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار داشته و متاسفانه شبانه روز گذشته، ۱۲ بیمار بر اثر ابتلا به کروناویروس (قطعی) تسلیم مرگ شدند

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: هم اکنون ۲۸۰ بیمار بدحال مبتلا به کووید ۱۹ با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی مازندران و بابل، تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار داشته و متاسفانه شبانه روز گذشته، ۱۲ بیمار بر اثر ابتلا به کروناویروس (قطعی) تسلیم مرگ شدند.
همچنین با بستری شدن ۲۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، شمار بستری شدگان این بیماری هم اکنون در استان، هزار و ۳۷۹ نفر گزارش شده است.
در این مدت نیز ۲۷۴ بیمار مبتلا به کروناویروس با بهبودی نسبی، برای ادامه بقیه مراحل درمانی (قرنطینه خانگی) ترخیص شدند.
بر اساس آخرین بروز رسانی رنگ بندی کرونایی کشور در نقشه نرم افزار ماسک، هم اکنون شهرستان‌های ساری، نکا، قائم شهر، سوادکوه، بابل، فریدونکنار، آمل، تنکابن، رامسر و جویبار در وضعیت قرمز و بقیه شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.
دانشگاه علوم پزشکی مازندران: مرگ قطعی ۱۰ بیمار بر اثر ابتلا به کروناویروس
دکتر سیدعباس موسوی گفت: با بستری ۱۸۵ بیمار جدید با احتمال ابتلا به کووید ۱۹، شبانه روز گذشته در مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه، شمار بستری شدگان این حوزه به هزار و ۱۶۱ نفر رسید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: ۲۴۱ بیمار مبتلا به کروناویروس در همین مدت نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها زیرمجموعه این د انشگاه مرخص شدند.
دکتر سیدعباس موسوی تصریح کرد: هم اکنون ۲۴۷ بیمار با وضعیت حاد کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با کمک دستگاه‌های تنفسی ادامه زندگی داده و شبانه روز گذشته ۱۰ هم استانی نیز بر اثر ابتلا قطعی به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.
دانشگاه علوم پزشکی بابل: بستری ۳۳ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه
دکتر سیدفرزاد جلالی نیز با اشاره به بستری شدن ۳۶ بیمار جدید با احتمال ابتلا به کروناویروس و ترخیص ۳۳ نفر با بهبودی نسبی، شبانه روز گذشته از چهار بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۲۱۸ بیمار هم اکنون در مراکز درمانی بابل بستری هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل همچنین از تحت درمان قرار داشتن ۳۳ بیمار بدحال با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و افزود: ۲ نفر از شهروندان بابلی در این مدت بر اثر ابتلا قطعی به کروناویروس، تسلیم مرگ شدند.
یادآور می‌شود ، در ارتباط با مشاهده کرونای انگلیسی در مازندران، چند مورد آزمایش در این ارتباط انجام و تا هفته آینده جواب آن اعلام خواهد شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.