پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری شهری با کم و کاستی‌های فراوان

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: با وجود اینکه خدمات خوبی به مرکز استان داده شده است اما ساری کم و کاستی‌های فراوانی دارد.

0

 پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در جلسه شورای اداری شهرداری ساری بر لزوم وحدت، همدلی و انسجام مردم و مسئولان تاکید کرد و گفت: مسئولان شهر ساری به نقاط کم برخوردار توجه بیشتری باید داشته باشند.

او افزود: با وجود اینکه سال‌های گذشته خدمات خوبی به مرکز استان داده شده است، اما شهر ساری همچنان کم و کاستی‌های فراوانی دارد.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه ۵۰ درصد کار مردم با شهرداری است، گفت: مسئولان با درایت به صورت علمی، فنی، کارشناسی شده و به شکل جهادی کار کنند تا مشکلات این شهر برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مسئولان و کارکنان شهرداری باید بگونه‌ای رفتار کنند که مردم در طبقات ساختمان شهرداری گرفتار بوروکراسی نشوند.

او افزود: رفتار جهادی باید در عملکرد کارکنان ادارات دیده شود و صرف اینکه نامی از بسیج در هفته بسیج گفته شود برخورد تعارفی و شعاری است.

آیت الله محمدی لائینی بر اهمیت ساری در ساختار اقتصادی، فرهنگی و سیاسی استان تاکید کرد و گفت: شهرداری ساری باید در تزار آبرومندی این شهر باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.