پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زباله تهدید جدی چهاردانگه است/ محرومیت مرکز درمان بستر کیاسر از امکانات اولیه

عضو هئیت رئیسه شورای شهرستا ساری، زباله را تهدید جدی برای بخش چهاردانگه و شهرهای جنوبی استان مازندران دانست.

2

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، فضل اله شیخی کیاسری امروز در جلسه شورای شهرستان که با حضور عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی در فرمانداری ساری برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر زباله به عنوان بزرگترین معضل شهرستان ساری است.

 

وی با اشاره به احداث نیروگاه زباله سوز در مرکز استان، از نمایندگان استان خواست تا با پیگیری‌های بیشتر نسبت به اختصاص اعتبار کافی جهت تکمیل این پروژه اقدام کنند.

 

عضو هئیت رئیسه شورای شهرستان ساری با انتقاد از عدم حمایت مسئولان سازمان صنعت معدن و شرکت شهرک‌های صنعتی استان از واحدهای صنعتی مستقر در مرکز استان گفت: هم‌اکنون به دلیل عدم حمایت  از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و واحدهای تولیدی بسیاری از تولیدکنندگان در مرکز استان ورشکته شدند.

 

شیخی با اشاره به تعطیلی بیشتر کارخانه‌های مستقر در شهرک صنعتی کیاسر، گفت: دولت می‌تواند با پرداخت تسهیلات کم‌بهره نسبت به احیای واحدهای تولیدی جهت رشد و توسعه اشتغال در منطقه کمک کند.

 

وی  بیکاری یکی از معضلی جدی شهرستان ساری عنوان کرد و افزود: استقرار واحدهای تولیدی در منطقه می‌تواند اشتغال جوانان در این شهرستان را فراهم اورد.

 

عضو هئیت رئیسه شورای شهرستان ساری با بیان اینکه محور ساری به تاکام که مازندران را به سمنان متصل می‌کند از محورهای کلیدی است، ادامه داد: اگر مرگ افراد مهم است پس این محور مورد رسیدگی قرار گیرد و اگر هم جان افراد مهم نیست پس محور را رها کنید.

 

عضو شورای شهر کیاسر  با اشاره به وعده مسئولان جهت اختصاص اعتبار برای ورودی  شهرداری‌های استان، افزود: متاسفانه هنوز این اعتبار به شهرداری‌ها اختصاص پیدا نکرده است.

 

وی به وجود جاذبه‌های طبیعی گردشکری در منطقه چهاردانگه ساری اشاره کرد و گفت: با توجه به جاذبه‌های گردشکری در منطقه هنوز زیرساخت‌های گردشگری در منطقه فراهم نشده است.

 

شیخی با بیان اینکه امکانات بهداشتی و درمانی در منطقه چهاردانگه فراهم نیست، افزود: مرکز درمان بستر کیاسر از امکانات و تجهیزات اولیه محروم بوده و از کادر مجرب و متخصص نیز برخوردار نمی‌باشد.

 

 

2 نظرات
  1. کیاسرصفا می گوید

    شیخی تا حالا کجا بوده
    مگه شیخی عضو شورا شهر کیاسر نیست پس چرا اصلا تو کیاسر پیداش نیست

  2. کاربر می گوید

    بنده نظرم این است که بخشدار محترم چهاردانگه زمینی را جهت بهره برداری بهتر از خدمات بهداشتی و رفاهی از طریق فرمانداری به دانشگاه علوم پزشکی معرفی کنند تا در طول زمان به نیازهای حداقلی دست پیدا کند و این مکان درمانگاه کنونی را به یک دندانپزشک و یک فیزیو تراپ مجهز کنند که از احتیاجات ا ولیه این مردم است و مطمن هستم که اقای دکتر جان بابایی از ان استقبال خواهد کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.