پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دکتر بابایی: دانش آموزان ساری و میاندرود در دسترسی به شبکه شاد مشکل دارند

نماینده مردم ساری و میاندرود، عدم انتن دهی و سامانه های ارتباطی و دسترسی دانش آموزان مناطق روستایی این شهرستان‌ها را از جمله مشکلات بیان کرد.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گلایه مردم مناطق روستایی ساری و میاندرود در عدم آنتن دهی اپراتورهای مخابراتی اظهار داشت: این مسئله سبب شده تا دسترسی دانش آموزان به اینترنت و بهره گیری از آموزش در بستر فضای مجازی با مشکل مواجه شود.

وی همچنین با بیان اینکه مسائل مربوط به مشکلات اینترنت در جلسه‌ای با وزیر ارتباطات بررسی شده است، افزود: نبود اداره پست در شهرستان میاندرود از دیگر دغدغه‌ها بوده که وزیر ارتباطات در این بخش دستور لازم را صادر کرده است.

وی به پیگیری تأسیس اداره مخابرات در میاندرود، طبقه بندی مشاغل کارکنان شرکت مخابرات، پیگیری افزایش پوشش مکالمه و اینترنت در قالب uso در مناطق شهری و روستایی به خصوص چهاردانگه و دودانگه در این جلسه اشاره کرد و گفت: برای حل این مسائل نیز دستور لازم از سوی وزیر ارتباطات داده شده است.

بابایی گفت: اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های مربوط به شهرستان‌های ساری و میاندرود در حوزه ارتباط و مخابرات در لیست و تقویم وزارت ارتباطات قرار گرفت و تا پایان سال اجرایی می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.