پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک کرونایی در ورودی ساری/ دوباره پای آزمون خطا در میان است! + فیلم

0


خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اجتماعی|محدویت‌های ترافیکی ایجاد شده برای روزهای اوج کرونایی در مازندران زمینه‌ساز ترافیک سنگین در محور قائم‌شهر به ساری به ویژه در ورودی شهر ساری شده است.

همین موضوع زمینه گلایه بسیاری از کارمندانی شده که براساس روال عادی باید ساعت هشت صبح در محل کار حاضر باشند.

معطلی یک‌ساعت و نیمه تعدادی از کارمندان برای ورود به شهر ساری و محل کار گلایه این افراد را فراهم کرده و می‌گویند؛ ضمن اینکه نتوانستند در موعد مقرر به محل کار برسند پشت ترافیک محدودیت‌های کرونایی بیش از یک ساعت‌ونیم معطل شدند.

 

بیگلری رئیس پلیس راهور استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، دلیل ترافیک ایجاد شده را به اجرای محدودیت‌های ترافیکی اعلام کرد و گفت: اجرای طرح تشدید شده است، فرمانده انتظامی شهرستان ساری هم در محل حضور داشته و از نزدیک در جریان فعالیت پلیس راهور قرار دارد.

وی اضافه کرد: کنترل‌ها بر اساس شرایط و ضوابط جدید در دستور کار قرار دارد و چون روزهای اول تشدید طرح است مشکلاتی برای مردم وجود دارد.

رئیس پلیس راهور مازندران با اعلام اینکه در روزهای اول تشدید طرح، قرار داریم ممکن است مشکلاتی ایجاد شود، افزود: همکاران ما برای اعمال نظارت بیشتر هویت همه خودروهای بومی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا در ورودی همه شهرهای استان مازندران این وضعیت وجود دارد، گفت: براساس دستورالعمل جدید ستاد کرونا مازندران این طرح در همه نقاط استان اجرایی می‌شود.

رئیس پلیس راهور مازندران با اعلام اینکه به صورت مناسب رسانه‌ها در این زمینه اطلاع‌رسانی کردند، گفت: وجود ترافیک قابل انکار نیست و دلیل آن هم تشدید طرح‌های نظارتی از جانب پلیس راهور برای جلوگیری از تردد خودورهای غیربومی است.

وی ادامه داد: در ورودی شهر ساری سه لاین پیش‌بینی شده که خودروها برای ورود باید کنترل شوند، برخی از افرادی که وارد شهر می‌شوند با پلاک غیربومی اما کارمند شهر ساری هستند و تصمیم به تشدید نظارت‌ها باعث شده هویت تک به تک رانندگان و خودروها احراز شود.

 

به گزارش فارس، پیش از اجرای طرح جدید استانداری مازندران نسبت به صدور کارت‌های تردد برای رانندگان خودروها اقدام کرده بود که دارندگان این کارت‌ها بدون مشکل خاصی از ورودی‌های شهر عبور می‌کردند.

 

 

با دستور حذف کارت‌های تردد و جایگزین شدن کارت ملی برای احراز هویت در شهر به نظر می‌رسد از سوی متولیان امر در استانداری مازندران و ستاد کرونا پیش‌بینی خاصی در ارتباط با کارمندانی که هر روز از سایر نقاط استان با پلاک غیر شهر ساری به این شهر سفر می‌کنند، نشده که این موضوع زمینه‌ساز ترافیک در ورودی شهر ساری و سایر نقاط استان کرده است.

نداشتن یک برنامه راهبری مشخص برای جلوگیری از تردد خودروهای غیربومی و اجرای طرح‌های که همراه با آزمون خطا همراه است زمینه‌ساز سردرگرمی و مشکلات اجتماعی برای مردم شده است.

 /۸۶۰۰۴/ج/و




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.