پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

درمان مسمومیت قرص برنج توسط پزشک آملی برای نخستین‌بار در جهان/تصاویر

درمان مسمومیت قرص برنج برای نخستین‌بار در سطح جهان توسط پزشک مبتکر آملی در اولین کنگره بین‌المللی طب مکمل و جایگزین به جهانیان معرفی شد.

0
 
به گزارش پایگاه خبری پهاردانگه به نقل از هراز، اولین کنگره بین المللی طب مکمل و جایگزین با میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و شرکت پزشکانی از کشورهای ایران، کانادا، چین، هند، ژاپن و انگلیس برگزار شد.

در این همایش دکتر کریم فلاح از شهرستان آمل به‌عنوان پزشک مبتکر در درمان مسمومیت با قرص برنج برای اولین‌بار در جهان، برای ارائه مقاله خود در این زمینه حضور پیدا کرد.

 

وی که در گذشته طی مقاله‌ای راهکار درمان مسمومیت با قرص برنج را ارائه کرده بود پس از پذیرفته شدن مقاله‌اش در این همایش به سخنرانی درباره مقاله خود پرداخت.

بنا بر این گزارش درمان مسمومیت قرص برنج به‌عنوان یکی از درمان‌ها در طب سنتی برای اولین‌بار در سطح جهان توسط پزشک مبتکر ایرانی از شهرآمل به جهانیان معرفی شد. 

 

        
 

 

گفتنی است دکتر کریم فلاح تاکنون ۲۰ مورد مسمومیت با قرص برنج را پس از موافقت خانواده مسموم درمان کرد و قرار است این عمل به صورت رسمی در کل بیمارستان‌های کشور اجرا ‌شود.

 

امروزه لاعلاج‌ترین بیماری‌ها توسط طب سنتی یا همان طب اسلامی- ایرانی درمان و به‌عنوان پیشگیری و درمان‌کننده لاعلاج‌ترین بیماری‌ها در ایران و خارج از کشور محسوب می‌شود.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.