پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حمایت از مظلومان فلسطین راهبرد نظام اسلامی است

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح پارک بانوان در ساری با گرامیداشت روز قدس گفت: جهت گیری نظام مقدس اسلامی و انقلاب به نفع فلسطین و مظلومان و ستیز با ضالمان، غاصبان و صهیونیست‌ها است.

امام جمعه ساری همچنین با گرامیداشت سوم خرداد و یاد و خاطره شهدای این حماسه از آن به عنوان حماسه‌ای زرین و ماندگار در تاریخ ملت یاد کرد.

وی با تقدیر از افتتاح پارک بانوان در ساری خواستار بهره گیری از درختان مثمر برای فضای سبز شد و گفت: در ساخت و سازها وزیباسازی و ورودی باید از معماری سنتی و ایرانی استفاده شود.

امام جمعه ساری خواستار نامگذاری پارک بوستان بانوان به بنام پارک خانوادگی سوم خرداد شد و گفت: شهر ساری به دلیل مرکز استان بودن نیازمند به امکانات ویژه است.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه خدمات در این شهرستان گفت: شهر ساری با آنچه که نیازمند است، فاصله دارد.

امام جمعه ساری با اشاره به هزینه کرد برای خرید تجهیزات آتش نشانی و زباله از تلاش‌های مسئولان قدردانی کرد و گفت: مسئله زباله و زباله سوز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

آیت الله لائینی خواستار توجه به تفکیک پسماند و زباله به شیوه مکانیزه شد و گفت: طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته باید به نهضت آسفالت و سرانه فضای سبز در آن توجه شود.

وی بر لزوم اراده خدمات بی منت و بدون حاشیه در جامعه در تاکید کرد و گفت: باید نیت‌ها را خالص کرد و خدمات را به این سمت پیش برد.

امام جمعه ساری با اشاره به برخی ناهنجاری‌ها نظیر اختلاس‌ها و دزدی‌ها در جامعه گفت: هدف این اختلاس‌ها ضربه زدن به نظام اسلامی است و سرویس‌های اطلاعاتی و سیاسی دشمنان در پس پرده آن قرار دارند.

کد خبر 4930603
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.