پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور مردم در رای‌گیری خواب دشمنان نظام را نقش برآب می‌کند

0

عباسعلی رضایی روز جمعه در محل صندوق اخذ رای امامزاده یحیی(ع ) ساری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مشارکت مردم در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی ثابت شده است و امروز نیز در رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور حداکثری را خواهند داشت.

فرماندار ساری شرایط حضور و رای دادن مردم شهرستان ساری را تا این لحظه مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: همه شرایط برای برگزاری انتخابات امن و سالم مهیا است و به طور یقین مردم حوزه انتخابیه ساری و میاندرود با مشارکت حداکثری ۲ نماینده خود را در این مرحله انتخاب می کنند.

رضایی با اشاره به این که برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساری و میاندرود ۵۲۶ شعبه اخذ رای وجود دارد،  افزود: ۳۹۳ شعبه اخذ رای ثابت و ۱۳۳ شعبه نیز به صورت سیار  کار اخذ رای از رای دهندگان واجد شرایط در این شهرستان ها را انجام می دهند.
وی اضافه کرد : در مجموع ۸ هزار و ۵۰۰ نفر اعم از نیروهای اجرایی، نظارت و بازرسی کار برگزاری یازدهمین دوره انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورد را انجام می دهند.
فرماندار ساری اظهارداشت : از سوی ستاد انتخابات استان تهران، یک شعبه سیار به عنوان حوزه فرعی این استان برای حوزه انتخابیه ارامنه شمال پیش بینی شد که این شعبه در خیابان رودکی ( شهبند) است و هموطنان اقلیت ها می توانند با مراجعه به این شعبه سیار رای بدهند.
در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران در مرحله نهایی صلاحیت ۱۷۱ داوطلب به تایید رسید که طبق آمار ۴۳ نفر تاکنون از ادامه رقابت انصراف دارند و رقابت ۱۲۸ نامزد برای کسب ۱۲ کرسی از ۹ حوزه انتخابیه ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.