پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور زنان در انتخابات به مشارکت حداکثری کمک خواهد کرد

0

به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری مازندران ، سمیه قاسمی طوسی گفت: حضور زنان شایسته به عنوان کاندیدا، در روز انتخابات موجب تحقق مشارکت حداکثری خواهد شد و به شور و نشاط انتخاباتی کمک خواهد کرد. ‎

وی به جامعه زنان استان اشاره و خاطرنشان کرد: از شرق تا غرب مازندران شاهد حضور زنان نخبه و فعالان سیاسی و اجتماعی و چهره های علمی در میان بانوان هستیم و توقع داریم این افراد در انتخابات نامنویسی کنند و خود را در معرض انتخاب بگذارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همچنین به ضرورت افزایش نرخ مشارکت اشاره کرد و گفت: حضور زنان شایسته به عنوان کاندیدا، در روز انتخابات موجب تحقق مشارکت حداکثری خواهد شد.

قاسمی طوسی همچنین گفت: مفهوم توسعه متوازن که مقدمه ضروری برای تحقق توسعه پایدار است به معنای استفاده از همه ظرفیت های استان است و زنان بخش مهم و محوری این ظرفیت هستند و خود نیز باید در این مسیر پیشگام باشند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همچنین از جامعه زنان استان که حدود 49 درصد آرا را در دستان خود دارند نیز خواست در فرصت سه ماهه باقیمانده تا دوم اسفند و روز رای گیری، گزینه ها را با دقت بررسی کنند و نیروهای متخصص و متعهد را شناسایی کنند تا به هدف اصلی انتخابات و “انتخاب اصلح” برسیم و شاهد شکل گیری مجلسی مقتدر باشیم.

آخرین گزارش نشان می دهد که تا روز پنجم 206 نفر از 12 حوزه انتخابیه مازندران برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.