پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلسه شورای آموزش و پرورش با موضوعات «پروژه مهر» و «غنی سازی اوقات فراغت تابستان»

جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، در تاریخ ۲۵خرداد ۱۳۹۵ با دستور کار پروژه مهر۹۵ و غنی سازی اوقات فراغت تابستان ۹۵ تشکیل شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه در تاریخ ۲۵خرداد ۱۳۹۵ با دستور کار«پروژه مهر ۹۵» و «غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان ۹۵» تشکیل شد.

 

۲۰۱۶۰۶۱۴_۱۰۴۸۰۷(۱)

 

در این جلسه ابتدا مسعودیان زاده، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه، ضمن تقدیر و تشکر از اعضا،به تشریح دستور کار جلسه، شامل: پروژه مهر، غنی سازی اوقات فراغت تابستان و پشتیبانی سواد آموزی پرداخت و اعضا را دعوت به مساعدت و همکاری نمود.

 

وی همچنین با اشاره به حملات فرهنگی بیگانگان به سوی جوانان و نوجوانان این مرز و بوم گفت: لازم است اوقات فراغت دانش آموزان را طوری برنامه ریزی نماییم تا مسیر حرکت آن ها به سوی رشد و تعالی هموارتر شود.

 

امینی کیاسری، بخشدار منطقه و رییس شورای آموزش و پرورش، در این جلسه ضمن تشکر از عملکرد آموزش و پرورش و امید بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان، با اشاره به اهمیت طرح های «غنی سازی اوقات فراغت تابستان» و «پروژه مهر» برای دانش آموزان منطقه گفت: باید از پتانسیل همه ادارات و نهادهای منطقه ای جهت اجرای احسن این برنامه ها استفاده نمود تا دانش آموزان بهترین فضا و شرایط را برای آموزش، نشاط و شادابی در ایام تابستان و ورود به مدرسه در اول مهر داشته باشند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.