پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جریان های انقلابی و قرآنی در مازندران شناسایی شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر سه شنبه در دیدار با هیئت رئیسه، کارکنان و همیاران علمی و اجرایی مؤسسه پیامبر اعظم (ص) ساری با بیان اینکه پیروان قرآن پیروزمندان عرصه رقابت‌های بین المللی هستند و حرکت‌های قرآنی باید شتاب بیشتری پیدا کند، گفت: جریان‌های انقلابی در مسیر قرآن باید شناسایی شوند و جریان‌های قرآنی که پای علم نظام و ولایت هستند باید شناسایی و تقویت شوند.

وی ادامه داد: قرآن و اهل بیت (ع) یادگاران پیامبر گرامی اسلام هستند و وظیفه داریم این دو یادگار را بیشتر به مردم معرفی کنیم تا پیوند معنوی میان مردم و این یادگارهای ارزشمند برقرار شود.

آیت الله لائینی تصریح کرد: ما باید مسیر حرکت و موضع خود را از قرآن بگیریم و فکر، کارکرد و رویکرد ما باید منطبق با مفاهیم قرآنی باشد و به همین دلیل باید ابتدا خودمان را با قرآن تطبیق دهیم و بر همین مبنا حرکت کنیم.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه همه ما در برابر این نظام مسئول هستیم زیرا امروز حفظ نظام اسلامی اوجب واجبات است، تصریح کرد: امروز حفظ خوشبینی مردم از نظام، بالا بردن رضایت مردم، تقویت و فدا شدن برای نظام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

کد خبر 4940581
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.