پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تیم شهروند ساری حریف مشهدی خود را شش تایی کرد

تیم شهروند ساری در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم فردوسی مشهد را بانتیجه ۶ برصفر شکست داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، عصر امروز تیم فوتسال شهروند ساری در ورزشگاه سید رسول حسینی میزبان تیم فردوسی مشهد بود.

 

تیم فوتسال شهروند ساری در ۳۰ ثانیه ابتدایی بازی از روی یک ضربه ایستگاهی توسط طاها مرتضوی به گل نخست این مسابقه رسید.

 

در ادامه تیم شهروند ساری با حمایت هوادران خود حملاتی بر روی دروازه تیم فردوسی مشهد انجام داد تا اینکه در دقیقه ۶ این دیدار توسط حمید رسولی به گل دوم خود دست یافت.

 

تیم فوتسال فردوسی مشهد پس از دریافت ۲ گل چیزی برای از دست دادن نداشت و با حملات متعدد خود توانست شرایط بازی را در اختیار بگیرد.

 

در نیمه اول تیم فوتسال فردوسی مشهد ۲ پنالتی از نقطه دوم به‌دست آورد، پنالتی نخست که توسط رسولی زده شد سید جواد منتظر با عکس‌العمل دیدنی آن برگشت داد ولی ضربه پنالتی دوم توسط ناصرعجم به بیرون زده شد.

 

تیم شهروند ساری در ۵ دقیقه پایانی سر در گم بازی می‌کرد، این تیم فردوسی مشهد بود که به‌صورت حساب شده بازی را ادامه داد ولی نتیجه‌ای نگرفت، تا اینکه نیمه نخست این مسابقه با حساب دو بر صفر به سود تیم شهروند ساری به پایان رسید.

 

بازیکنان تیم شهروند نیمه دوم را به‌مانند نیمه نخست طوفانی آغاز کردند و در همان ابتدای مسابقه تیرک درواره ۲ بار ناجی دروازه فردوسی شد، تا اینکه طاها مرتضوی توانست با یک شوت سرکش از میانه میدان گل دوم خود وگل سوم شهروند ساری را به ثمر برساند.

 

گل چهارم شهروند با یک توپ ربایی توسط رسولی و با یک پاس دقیق طاها مرتضوی را صاحب توپ کرد این بازیکن از این فرصت بدست آمده توانست نهایت استفاده را ببرد تا گل چهارم تیم شهروند را روانه دروازه تیم فردوسی کند.

 

محمد کرد که از بازیکن تاثیرگذار تیم شهروند ساری دربازی‌های گذشته بود این بازیکن توسط هواداران ساروی مورد تشویق قرار گرفت اما به تشخیص سرمربی تیم شهروند از این بازیکن در دیدار با فردوسی استفاده نکرد.

 

علی‌رضا ره‌انجام از روی یک ضربه ایستگاهی توانست گل پنجم تیم شهروند ساری را به ثمر برساند.

 

تیم شهروند ساری به گل ششم خود توسط رسولی دست یافت تا این تیم بتواند شکست چهار بر یک خود را جبران کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.