پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرمربی جدید شهروند ساری را بیشتر بشناسید

ه گزارش ساری شهر شادی از کسب نتایج ضعیف شهروند ساری با هدایت سیدمهدی ابطحی، مسئولان این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با این مربی کارکشته کردند و سکان هدایت شهروند را به مهدی نعمتی سپردند. در این گزارش به معرفی سرمربی جدید شهروند ساری خواهیم پرداخت.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: مهدی نعمتی در سال ۱۳۳۸ در ساری متولد شد و بازنشسته آموزش و پرورش و مدرس دروس ریاضی دانشگاه می باشد که رتبه استادیاری را نیز کسب نموده است و دارای مدرک فوق لیسانس ریاضی می باشد. آغاز دوران ورزشی وی به سال ۱۳۵۵ برمی گردد که عضو تیم شهباز و خانه جوانان ساری بوده و تا سال ۱۳۶۸ در میادین فوتبال در پست دروازبانی فعالیت می کرد که از فوتبالیست های مطرح مازندران بوده و چندین دوره در تیم منتخب استان مازندران در مسابقات کشوری لیگ قدس عضویت داشته و از مهمترین اتفاقات دوران ورزشی او می توان دعوت به اردوی انتخابی تیم ملی توسط مرحوم دهداری اشاره کرد.

 

و اما از حیث مربیگری دارای مدرک B فوتبال از afc می باشد. از افتخارات دوران مربیگری نعمتی می توان به قهرمانی با تیم امامزاده یحیی ساری (شهروند کنونی) در جام حذفی مازندران و صعود به زیرگروه لیگ یک فوتسال ( لیگ ۲ آن زمان ) و سپس صعود از زیرگروه و قهرمانی لیگ یک ایران و صعود به لیگ برتر ایران با هدایت شهروند ساری در سال ۸۲ اشاره کرد. حضور در اولین دوره لیگ برتر با شهروند ساری را تجربه کرد و در همان سال با شرکت در کلاس سرمربی اسپانیا (لوزانو) بر دانش مربیگری اش برای حضور در لیگ افزود و توانست با کسب رتبه نسبتا مناسب هشتم در اولین سال حضور در لیگ برتر فوتسال، نامی برای خود دست و پا کند.

 

در سال ۸۷ مجددا با هدایت راه ساری به لیگ برتر بازگشت و بهترین رتبه ساری در لیگ برتر را با کسب عنوان پنجمی به نام خود ثبت کرد. در سال ۸۹ به دلایل مختلف و برآورده نشدن خواسته هایش و همچنین مشکلات شغلی، پس از کسب پیروزی در نخستین دیدار لیگ برتر از سرمربیگری تیم راه ساری کناره گیری کرد و مشغول به تدریس در دانشگاه شد.

 

اما اکنون به دلیل نتایج ضعیف شهروند دوباره با اعتماد سعید نجاریان مدیرعامل شهروند ساری به این تیم بازگشت. از نکات جالب توجه مربیگری نعمتی می توان به سه بازیکن باتجربه این تیم یعنی سیدجواد منتظر، مرتضی عظیمایی و محمود لطفی اشاره کرد. بازیکنانی که با این مربی از تیم های امید شهروند به جامعه فوتسال ایران معرفی شدند و علاوه بر حضور در لیگ برتر، سال ها در تیم ملی ایران نیز بازی کردند و هنوز هم از بازیکنان بزرگ و باتجربه های لیگ محسوب می شوند.

 

حال این سوال در ذهن طرفداران تیم شهروند تداعی می گردد که باز هم مهدی نعمتی می تواند منجی تنها نماینده شمال کشور در رشته فوتسال که در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد، بشود و این تیم را در لیگ برتر نگه دارد یا خیر.

 

باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار این تیم پرطرفدار ساروی خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.