پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تنها راه حل برون رفت از مشکلات ‌وحدت، ‌همدلی،همراهی و یکرنگی است

سرگرد نبوی فرمانده سپاه بخش چهاردانگه در حاشیه برگزاری جلسه عمومی ‌بخشدار و دهیاران بخش چهاردانگه در سالن فنی و حرفه ای شهر کیاسر بیان داشت: امروز تنها راه حل برون رفت از مشکلات ‌وحدت، ‌همدلی،همراهی و یکرنگی است و قرار گرفتن تمام ظرفیت های روستایی و سطح بخش از مردم، دستگاه های اجرایی و سپاه در کنار هم می باشد.

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه ، ‌سرگرد نبوی فرمانده سپاه بخش چهاردانگه در حاشیه برگزاری جلسه عمومی ‌بخشدار و دهیاران بخش چهاردانگه در سالن فنی و حرفه ای شهر کیاسر بیان داشت: امروز تنها راه حل برون رفت از مشکلات ‌وحدت، ‌همدلی،همراهی و یکرنگی است و قرار گرفتن تمام ظرفیت های روستایی و سطح بخش از مردم، دستگاه های اجرایی و سپاه در کنار هم می باشد.
‌ایشان در ادامه افزود: همه ما باید برای خدمت رسانی تلاش کنیم و در همین راستا دهیاران محترم روستاها میتوانند نقش آفرینی بسزایی را در این خدمت رسانی که رزمایش های کمک مومنانه یکی ازین موارد است را داشته باشند.
ایشان همچنین اضافه کرد: تحقق آرمان های انقلاب اسلامی می تواند در شکوفایی استعدادهای نهفته ی بخش چهاردانگه نیز مثمر ثمر باشد و امروز بیش از هر زمان دیگری قشر مستضعف جامعه به همراهی و کمک ما نیازمندند.
سرگرد نبوی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات مجموعه ی دهیاران بخش چهاردانگه افزود: ‌با توجه به استمرار رزمایش کمک های مومنانه در دهه پایانی صفر توزیع جهیزیه بین نوعروسان را خواهیم داشت که در ابن زمینه نیز دهیاران عزیز می توانند نقش آفرینی کنند.
ایشان در پایان ‌با اشاره به مباحث امنیتی و لزوم حفاظت از مجموعه ی روستا پیشگیری را بهتر از درمان دانست و گفت: آموزش های لازم به بسیجبان پایگاه های مقاومت داده خواهد شد و در شش ماهه دوم سال به جهت خلوت بودن روستاها فرماندهان پایگاه های بسیج،شوراهای اسلامی و دهیاران می توانند هم افزایی لازمه را جهت تامین امنیت روستاها داشته باشند. همچنین نصب دوربین های پایش تصاویر نیز می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.