پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تصاوير رولند ويچ (Roland Wich ) اهل كشور آلمان از چشمه سورت

آقاي رولند ويچ اهل شهر مونيخ از كشور آلمان بوده و در طي سفري كه سال گذشته ( 1392 , 2013 ) به اقصي نقاط ايران داشته اند، سري هم به چشمه سورت زده و تصاوير زيبا و با كيفيتي از آن تهيه كرده اند.

1

بخش چهاردانگه كه وسيع ترين بخش استان مازندران است، جاذبه ها و اماكن گردشگري زيبا و بعضاً منحصر به فردي دارد. به همين واسطه گردشگران داخلي و خارجي هر ساله به اين منطقه سفر كرده و از جاذبه هاي ديدني آن ديدن مي كنند. در اين ميان يكي از منحصر به فردترين مكان هاي منطقه كه شهرت و مقبوليت جهاني دارد، چشمه ي سورت است. اين چشمه به ويژه بعد از سال 1387 كه به عنوان دومين اثر طبيعي ايران بعد از دماوند ثبت جهاني شد هر ساله ميزبان تعدادي از گردشگران و جهانگردان خارجي است كه پس از مطلع شدن از وجود اين چشمه به ويژه از طريق رسانه هاي مجازي ترغيب مي شوند تا به بخش چهاردانگه سفر كرده و از آن ديدن كنند. اين جهانگردان و گردشگران خارجي مي توانند بهترين سفير براي منطقه بوده و با بازگشت به كشور خود اين مكان را به ديگران هم توصيه كرده تا با حضور ديگر گردشگران به منطقه موجب افزايش توريسم گردشگري شوند.

پايگاه خبري چهاردانگه در نظر دارد تا تصاوير و عكس هاي گردشگران خارجي كه به بخش چهاردانگه و به ويژه به چشمه هاي سورت سفر كرده منتشر كند تا ما بتوانيم بخش چهاردانگه را از نگاه و زاويه ديد اين گردشگران ببينيم.

براي شروع تصاوير و عكس هاي آقاي « رولند ويچ » ( Roland Wich ) را كه از چشمه هاي سورت تهيه كرده اند در اين مطلب منتشر مي كنيم.

آقاي رولند ويچ اهل شهر مونيخ از كشور آلمان بوده و در طي سفري كه سال گذشته ( 1392 , 2013 ) به اقصي نقاط ايران داشته اند، سري هم به چشمه سورت زده و تصاوير زيبا و با كيفيتي از آن تهيه كرده اند.

آقاي ويچ همه ي اين تصاوير را در تاريخ ( 3 مي 2013 ) برابر با ( 13 ارديبهشت 1392 ) تهيه كرده اند.

براي ديدن تصاوير در اندازه بزرگتر روي آنها كليك كنيد

soort-Roland-wich-1

soort-Roland-wich-2

soort-Roland-wich-3

soort-Roland-wich-4

soort-Roland-wich-5

عكس ها از رولند ويچ ( Roland Wich )

Roland-wich

آقاي رولند ويچ ( Roland Wich ) اهل شهر مونيخ كشور آلمان

1 نظر
  1. مصطفی محمدی واوسری می گوید

    بسیار زیبا بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.