پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تحقق جهش تولید نیازمند مدیریت جهادی و پویا است

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر سه شنبه در دیدار با مجمع جهادگران استان بر حمایت همه جانبه همه مسئولان استانی و دستگاه‌ها نسبت به گروه‌های جهادی تاکید کرد و اظهار داشت: گروه‌های جهادی دارای انگیزه دینی هستند و مصادیق درست جهاد دینی را در عملکرد جهادی خود ظهور و بروز می‌بخشند، بر این اساس مسئولین باید در راستای تقویت انگیزه دینی این گروه‌های ارزشمند، حمایت قاطع داشته باشند.

وی افزود: جلوه جهادگری، گروه‌های مختلف جهادی در آزمایش‌های متعدد و مشکلات مقطعی اخیر با کارکرد الهی خودشان، مصادیق تلاش و خدمت خداپسندانه را در جامعه تسری دادند.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران با اشاره به شعار امسال، جهش تولید را رویش عظیم برای توسعه اقتصادی کشور و استان یاد کرد و بر اجرای مبنایی این شعار از سوی همه مسئولان در کنار گروه‌های جهادی خواستار شد و گفت: در سال جاری برای رسیدن به رشد اقتصادی در استان و اجرایی کردن شعار سال مبنی بر جهش تولید برنامه ریزی های عملی باید از سوی مسئولان در کنار گروه‌های جهادی رقم بخورد و این امر نیازمند پویایی مدیریت جهادی و مدیریت استشهادی است.

وی تصریح کرد: جهادگران و گروه‌های جوانان جهادی برای رسیدن به نتایج عالی در همه عرصه‌ها بویژه حوزه‌های علمی، صنعتی گردشگری، اشتغال، بانک‌ها ارزیابی دقیق و اصولی و تخصصی برای مجموعه استان داشته باشند که در این راستا مسئولین استانی باید در ساختارمند سازی و تخصصی‌تر شدن این گروه‌ها حمایت همه جانبه کنند.

آیت الله محمدی لائینی کمرنگ کردن کارکرد دینی در شرایط کرونایی از سوی دشمنان و معاندان اسلام نوعی جنگ فرهنگی و دینی عنوان کرد و اظهار داشت: در حاشیه بلای کرونا معاندان اسلام در تلاشند که با ایجاد جنگ فرهنگی و معنوی کارکرد دین را در گسترش سلامت جامع کمرنگ کنند این در حالی است که در ایران اسلامی دین در خدمت سلامت مردم قرار گرفت و مساجد و حسینیه‌ها و همه ظرفیت‌های دینی به کارگاه‌های مختلف در مبارزه با کرونا قرار گرفتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر صیانت از جهاد از سوی گروه‌های جهادی تاکید کرد و اظهار داشت: گروه‌های جهادی باید از واژه جهاد صیانت کند چراکه واژه جهاد دارای منزلت و جایگاه رفیعی در پیشگاه خدا و مردم دارد پس باید در حوزه جهاد، جهاد عملی به مفهوم واقعی داشته باشند.

کد خبر 4912098
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.