پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تجهیزات هلال احمر به روزرسانی شود/ هلال احمر مازندران پیشرو است

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی پیش ازظهر پنجشنبه در دیدار با معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور، هلال احمر را پناهگاه بیمارانی دانست که برای تهیه داروهای کمیاب دچار مشکل هستند و از این‌رو این نهاد تاکنون خدمات خوبی ارائه داده است.

وی با اظهار اینکه باید نظارت کامل و دقیقی روی وقف‌هایی که برای هلال احمر صورت می‌گیرد، اظهار داشت: همچنین در بخش توانبخشی باید از اجناس باکیفیت استفاده شود و تجهیزات و ابزارهای هلال احمر نیز به روزرسانی شود زیرا این جمعیت برای مردم اهمیت دارد.

وی گفت: جمعیت هلال احمر سازمانی مردمی و برآمده از اعتماد عمومی است لذا این نهاد خدمت رسان باید از هرگونه حاشیه دور باشد.

آیت الله لائینی با تقدیر از خدمات این جمعیت گفت: خدمات هلال احمر ریشه در نیازهای مردم دارد و مردم این سازمان را به عنوان نهادی خدمت رسان در مواقع بحران و حوادث می‌شناسند، البته خدمات هلال احمر فقط مختص زمان حوادث نیست و در شرایط عادی هم خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد که تأمین داروهای موردنیاز بیماران صعب العلاج و ارائه خدمات توانبخشی و اندام‌های مصنوعی ازجمله این خدمات است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات باکیفیت به مردم گفت: متخصصان ایرانی قادر به ارائه خدمات باکیفیت هستند و تجربه موفقیت سال‌های اخیر در حوزه‌های دفاعی نشان داده است که استعداد و هوش لازم در جوانان ایرانی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مازندران به لحاظ ویژگی‌های طبیعی و اقلیمی، خدمات ملی ارائه می‌دهد درحالیکه بودجه استانی دریافت می‌کند تصریح کرد: باید در تخصیص اعتبارات توسعه به این مهم توجه شود.

وی درپایان گفت: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه هلال احمراست و باید سعی شود از این سرمایه ارزشمند به بهترین صورت صیانت شود.

فرید مرادیان معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در سخنانی با تقدیر از آمادگی جمعیت هلال احمراستان در همه زمینه‌ها گفت: هلال احمر مازندران یکی از قوی‌ترین و بهترین جمعیت‌های استانی درکشور است که در تمامی زمینه‌های تخصصی و عملیاتی پیشتاز است.

وی با تاکید براینکه خدمات هلال احمر مردمی و غیرسیاسی است گفت: کاهش آلام بشری، صیانت از کرامت انسانی و ترویج نوع دوستی از اهداف مهم این نهاد مردمی است.

وی همچنین بر ضرورت حمایت روحانیت از جمعیت هلال احمر در راستای تحقق اهداف کلان خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و از این پشتیبانی همیشگی تقدیر کرد.

کد خبر 4969870
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.