پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بهره‌برداری از حدود ۹۰۰ طرح در مازندران آغاز شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، برای اجرای این طرح ها حدود ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

استاندار مازندران در باره ویژگی های این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت: بیش از نیمی از این پروژه های عمرانی و اشتغالزا در روستاها و مناطق محروم به به بهره برداری می رسد.

احمد حسین زادگان پروژه های افتتاحی در هفته دولت را شامل ۵۴ کیلومتر راهسازی، ۵۰۰ واحد مسکن مهر، چندین طرح هادی و مسکن روستایی و دیگر  اقدامات عمرانی برشمرد.

وی گفت که ۱۰۱ مورد از مجموعه طرح های هفته دولت اشتغالزا است که برای اجرای آنها سه هزار میلیارد ریال هزینه شده و برای حدود ۴۰۰ نفر ایجاد اشتغال می شود.

کلنگ زنی ۸۶ طرح عمرانی 

نماینده عالی دولت در مازندران همچنین گفت که در هفته دولت عملیات اجرایی ۸۶ پروژه عمرانی در حوزه راهسازی، مسکن، برق و کشاورزی و اشتغالزایی شروع خواهد شد.

وی اعتبار پیش بینی برای این پروژه ها را حدود سه هزار میلیارد ریال اعلام کرد. 

حسین زادگان با اشاره به محدودیت مالی دولت اولویت اجرای پروژه های زیرساختی را اتمام طرح های نیمه تمام به خصوص با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد اعلام کرد.

در مجموع از هفته دولت سال ۹۷ تاکنون حدود ۲ هزار پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر ۲۰ هزار میلیارد ریال در مازندران افتتاح شد.

۶۹۸۲/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.