پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بستری 273 نفر و جان باختن ۱۴ مازندرانی بر اثر کووید ۱۹ در یک روز

بر اساس اعلام روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، شبانه روز گذشته با بستری ۲۷۳ بیمار جدید با احتمال ابتلا به کووید ۱۹ در استان، شمار بستری شدگان این بیماری در مازندران به هزار و ۴۱۸ نفر رسید.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: بر اساس اعلام روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، شبانه روز گذشته با بستری ۲۷۳ بیمار جدید با احتمال ابتلا به کووید ۱۹ در استان، شمار بستری شدگان این بیماری در مازندران به هزار و ۴۱۸ نفر رسید.
همچنین در این مدت ۲۴۵ بیمار مبتلا به کروناویروس با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی (قرنطینه خانگی) ترخیص شدند.
از مجموع بستری شدگان کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۲۷۲ بیمار با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.
متاسفانه ۱۴ هم استانی در ۲۴ ساعت گذشته، بر اثر کروناویروس (قطعی) جان خود را از دست دادند.
دانشگاه علوم پزشکی مازندران: بستری ۲۳۰ بیمار بدحال کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه
دکتر سیدعباس موسوی گفت: با بستری ۲۳۷ بیمار با احتمال ابتلا به کووید ۱۹، شبانه روز گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه، شمار بستری شدگان به هزار ۱۹۸ افزایش یافت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: در همین مدت نیز ۲۱۷ بیمار مبتلا به کروناویروس با بهبودی نسبی مرخص شدند.
دکتر سیدعباس موسوی تصریح کرد: هم اکنون ۲۳۰ بیمار با وضعیت حاد کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی این دانشگاه، با کمک دستگاه‌های تنفسی ادامه زندگی می‌دهند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: شبانه روز گذشته ۱۳ هم استانی نیز بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ (قطعی) جان باختند.
دانشگاه علوم پزشکی بابل: بستری ۴۲ بیمار بدحال کووید ۱۹ در بخش مراقبت‌های ویژه
دکتر سیدفرزاد جلالی افزود: شبانه روز گذشته ۳۶ بیمار با احتمال ابتلا به کروناویروس در چهار بیمارستان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری و در همین مدت ۲۸ بیمار با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی (قرنطینه خانگی) مرخص شدند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل، شمار بستری شدگان مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی این دانشگاه را ۲۲۰ بیمار اعلام و تصریح کرد: نفس ۴۲ بیمار بدحال با وضعیت حاد تنفسی، در بخش آی سی یو به شمارش افتاده است.
دکتر سیدفرزاد جلالی، همچنین مرگ یک نفر از شهروندان به دلیل ابتلا به کروناویروس (قطعی) در ۲۴ ساعت گذشته را تایید کرد.
روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل با اشاره به وضعیت وخیم قرمز کرونایی استان، مسافرت هموطنان از دیگر شهر‌های کشور به مازندران، رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی مانند فاصله اجتماعی، شستشوی دست‌ها، دورهمی و تجمعات را از مهمترین دلائل روند صعودی کووید ۱۹ در استان اعلام کردند
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.