پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری همایش مشترک مدیران مدارس مناطق دودانگه و چهاردانگه

همایش مشترک مدیران مدارس منطقه دودانگه و چهاردانگه برگزار گردید.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه دودانگه، همایش مشترک مدیران مدارس وسرگروههای آموزشی منطقه دودانگه و چهاردانگه در ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ با حضورمعاون وکارشناسان حوزه آموزش اداره کل آموزش وپرورش استان مازندران، روسا ومعاونین آموزش و پرورش منطقه دودانگه وچهاردانگه با موضوع پروژه مهر در با میزبانی  منطقه دودانگه برگزار شد.

 

DSC_0135

درابتدای این جلسه اسفندیارنظری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با اشاره به اهمیت و جایگاه مدیران و لزوم برنامه ریزی در پیشبرد اهداف آموزشی عنوان کرد : رمز موفقیت مدیران داشتن برنامه است ومدیر باید رهبرآموزشی باشد.

 

نظری به موضوع پروژه مهر و بازگشایی مدارس اشاره و افزود: هدف اصلی پروژه مهر این است که برای بازگشایی بانشاط مدارس و آغاز سال تحصیلی آمادگی کامل داشته باشیم . وی از مدیران درخواست نمود به خاطر اهمیت موضوع اهتمام جدی در اجرای طرح پروژه مهر داشته و علاوه بر اجرای دستورالعمل ها ، اجرای طرح های ابتکاری و خلاقانه را نیز مدنظر داشته باشند .

 

درادامه همایش با حضور کارشناسان واحدآموزش اداره کل آموزش و پرورش استان، چهارکارگاه آموزشی ویژه مدیران مقاطع ابتدایی،متوسطه اول ، متوسطه دوم وسرگروههای درسی برگزارگردید.

gpic407_5

لازم به ذکر است این همایش مشترک در سال گدشته به میزبانی آموزش و پرورش چهاردانگه برگزار گردیده بود و مورد استقبال مدیران و کارشناسان دو اداره قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.