پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مسابقه کشتی یادواره شهدا مدافع حرم در کیاسر+تصاویر

به مناسبت ماه مبارک رمضان یک دوره یک روزه مسابقات کشتی در همه ی رده های سنی در کیاسر برگزار شد.

1

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، به مناسبت ماه مبارک رمضان یک دوره یک روزه مسابقات کشتی در همه ی رده های سنی در کیاسر برگزار شد.

 

سید رضا رضوی، رئیس هیئت کشتی و مربی کشتی کیاسر که مسئولیت برگزاری این مسابقات را هم بر عهده داشت در رابطه با جزئیات این رویداد ورزشی به خبرنگار ما گفت: یک دوره مسابقات کشتی یک روزه به مناسبت ماه مبارک رمضان و با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم در روز پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ در سالن مرحوم کردان شهر کیاسر برگزار گردید.

 

رضوی در ادامه گفت: این رقابتها در ۴ رده سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان و در مجموع در ۱۳ وزن از این ۴ رده سنی با حضور ۷۷ کشتی گیر برگزار شد.

 

رئیس هیئت کشتی کیاسر در رابطه با تیم های شرکت کننده در این رقابت به خبرنگار ما گفت: در ابتداء قرار بود تیم هایی از شهرهای قائم شهر ، جویبار ، ساری ، نکا ، گلوگاه و رستم کلا در این مسابقات حضور یابند و از آنان دعوت هم شده بود ولی متاسفانه به دلیل همزمانی این مسابقات با مسابقاتی در سطوح دیگر در شهر ساری از حضور در این رقابت انصراف دادند.

 

وی ادامه داد: در این رقابت ۷۷ کشتی گیر در قالب ۶ تیم ( یل ساری – مقاومت ساری – دلاوران ساری – امینی ساری – تبرستان ساری و شهر کیاسر ) حضور داشتند و با هم به رقابت پرداختند.

 

رضوی در ادامه در رابطه با شرایط و زمان بازی گفت: کشتی گیران از ساعت ۱۸ الی ۱۹ برای وزن کشی به روی باسکول رفتند و پس از صرف افطار از ساعت ۲۱:۳۰ بازی آغاز و تا نیمه شب ادامه داشت.

 

مسئول مسابقات کشتی جام شهدای مدافع حرم ساری در مورد نتایج این رقابتها اظهار داشت: به دلیل اینکه تیم ها در این مسابقات با نفرات کامل در همه ی اوزان شرکت نکرده بودند امکان رده بندی تیمی وجود نداشت. اما در کل و از لحاظ توزیع مدال باشگاه شهر کیاسر با ۵ طلا ، ۵ نقره و ۳ برنز توانست بیشترین مدال ا به دست آورد.

 

رئیس هیئت کشتی کیاسر در انتها از اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه و سروان کردان رئیس سپاه کیاسر بابت همه ی حمایت ها و کمک در برگزاری این رقابت و همچنین از حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه به جهت حضور در این مسابقات و اهداء جوائز تقدیر و تشکر کرد. وی همچنین از آقای انتظاری شهردار شهر درخواست کرد تا کمک و مساعدت بیشتری برای ورزش این شهر بنماید.

 

 

 

1 نظر
  1. 811 می گوید

    جاداره از همه تلاشهای اقا رضا رضوی تشکر و قدر دانی کرد ممنونتم اقا رضا کشتی کیاسر رو جون تازه ای بخشیدی ان شالله تو مسیر زندگیت و زندگی ورزشیت موفق باشی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.